Kim są klienci dzwoniący do Twojej firmy? Czego szukają w sieci? Co ich interesuje? Która reklama lub witryna skłoniła ich, żeby zadzwonić i poprosić o ofertę?…
Przenośna płaszczka bezprzewodowa, zestaw telekonferencyjny do smartfona, telefon biurkowy z systemem Android i zestawy telefonów bezprzewodowych na 8 osób: co potrafią nowości z naszego sklepu ze sprzętem VoIP…
Czy wiesz, które reklamy przyciągają klientów i generują połączenia telefoniczne? Billboard na mieście, reklama w gazecie, Google Ads czy Facebook? Jak odnalazł nas klient, który zadzwonił do biura…
Rozwój technologii komunikacyjnych nastąpił tak szybko, że pustka spowodowana brakiem informacji została zastąpiona kompletnym chaosem związanym z ich nadmiarem. CRM to system, który pozwala nad tym bałaganem zapanować.
Pisaliśmy już o mierzeniu ruchu w FCN z pomocą systemu serii numerów wirtualnych. Teraz przedstawiamy nasze nowe, bardziej zaawansowane narzędzie: Lead360, które wskaże wam źródła kampanii online oraz…
Uwaga: podamy teraz kilka istotnych faktów z punktu widzenia osoby planującej platformę VoIP dla firmy. Są one uzupełnieniem naszego cyklu o budowaniu infolinii. Piszemy o tym, gdyż w…
Teraz będziemy liczyć ilu agentów potrzebuje nasza infolinia i jak optymalnie zaprojektować im grafik pracy i harmonogram dnia. Podstawą obliczeń będzie zwykły biling telefoniczny, a narzędziem dowolny arkusz…
Telefon – ostatecznie każdy za niego chwyci, tylko z innych powodów, z różnymi oczekiwaniami i na innym etapie ścieżki zakupowej lub rozwiązywania problemu. Zrozumienie tych oczekiwań to początek…
Profesjonalna infolinia pozwoli nam obsłużyć maksymalnie wiele osób w możliwie najkrótszym czasie nawet w ramach napiętego budżetu. Nie uruchomimy jej bez platformy VoIP, której nie skonfigurujemy dobrze bez…
W 2017 roku, nasza platforma obsługiwała ponad 4500 aktywnych faksów, które wysłały lub odebrały łącznie ponad 7 milionów dokumentów. Kto je wysyła i dlaczego w XXI wieku, dobie e-maila, mediów…