Koronawirus zmusił wielu (w tym nas) do pracy zdalnej. Na szczęście telefonia VoIP pozwala na bezproblemową łączność niezależnie od lokalizacji jej użytkowników. Warto znać jej możliwości, aby zmiana…
Kim są klienci dzwoniący do Twojej firmy? Czego szukają w sieci? Co ich interesuje? Która reklama lub witryna skłoniła ich, żeby zadzwonić i poprosić o ofertę?…
Przenośna płaszczka bezprzewodowa, zestaw telekonferencyjny do smartfona, telefon biurkowy z systemem Android i zestawy telefonów bezprzewodowych na 8 osób: co potrafią nowości z naszego sklepu ze sprzętem VoIP…
Czy wiesz, które reklamy przyciągają klientów i generują połączenia telefoniczne? Billboard na mieście, reklama w gazecie, Google Ads czy Facebook? Jak odnalazł nas klient, który zadzwonił do biura…
Rozwój technologii komunikacyjnych nastąpił tak szybko, że pustka spowodowana brakiem informacji została zastąpiona kompletnym chaosem związanym z ich nadmiarem. CRM to system, który pozwala nad tym bałaganem zapanować.
Pisaliśmy już o mierzeniu ruchu w FCN z pomocą systemu serii numerów wirtualnych. Teraz przedstawiamy nasze nowe, bardziej zaawansowane narzędzie: Lead360, które wskaże wam źródła kampanii online oraz…
Uwaga: podamy teraz kilka istotnych faktów z punktu widzenia osoby planującej platformę VoIP dla firmy. Są one uzupełnieniem naszego cyklu o budowaniu infolinii. Piszemy o tym, gdyż w…
Teraz będziemy liczyć ilu agentów potrzebuje nasza infolinia i jak optymalnie zaprojektować im grafik pracy i harmonogram dnia. Podstawą obliczeń będzie zwykły biling telefoniczny, a narzędziem dowolny arkusz…
Telefon – ostatecznie każdy za niego chwyci, tylko z innych powodów, z różnymi oczekiwaniami i na innym etapie ścieżki zakupowej lub rozwiązywania problemu. Zrozumienie tych oczekiwań to początek…
Profesjonalna infolinia pozwoli nam obsłużyć maksymalnie wiele osób w możliwie najkrótszym czasie nawet w ramach napiętego budżetu. Nie uruchomimy jej bez platformy VoIP, której nie skonfigurujemy dobrze bez…