udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Jak mierzyć efektywność reklam ubezpieczeń telefonem? [poradnik gościnny]

Bez mierzenia efektów reklamy wydatki na nią są bezcelowe. Musimy wiedzieć ilu klientów (lub telefonów od potencjalnych klientów) dała nam reklama z każdego źródła osobno. Ilu potencjalnych klientów zadzwoniło do nas dzięki reklamie w wyszukiwarkach, ilu klientów trafiło do przez reklamę… Czytaj więcej »

6 funkcji VoIP na wakacje. Odpocznij i nie przegap niczego ważnego

Jak ktoś prowadzi małą firmę, to wakacji (teoretycznie) nie ma, gdyż klienci (potencjalni i aktualni) ścigają go zawsze i wszędzie. O ile z pocztą elektroniczną można łatwo sobie poradzić, to telefony są zdecydowanie bardziej inwazyjne. Jak nie… Czytaj więcej »

7 darmowych aplikacji voip do dzwonienia: dla domu, biura i recepcji [test i porównanie]

Niektóre aplikacje mobilne do telefonii VoIP są tak dobre, że warto zastanowić się, czy w recepcji zamiast peceta nie sprawdzi się lepiej tablet ze stacją dokującą. Do tego są darmowe, nawet dla zaawansowanych użytkowników. Czego… Czytaj więcej »

Dlaczego warto mieć numer VIP? Porównaj numer srebrny, złoty i platynowy [infografika]

Dlaczego warto mieć dobry numer telefoniczny? Odpowiedź jest banalnie prosta. Numer VIP srebrny, złoty i platynowy jest znacznie lepiej widoczny, łatwiejszy do zapamiętania i efektowny. Na taki numer klienci dzwonią częściej i chętniej. Numer VIP… Czytaj więcej »

Telefon IP czy Bramka VoIP + telefon analogowy: porównanie na podstawie sprzętu, jaki kupicie u nas

Po co kupować dedykowany telefonii VoIP telefon IP, skoro wystarczy tańsza bramka, do której wepniemy naszego starego „analoga” jaki nam został po „stacjonarnym” (praktycznie każdy gdzieś taki ma)? Powodów jest wbrew pozorom całkiem… Czytaj więcej »

Klient ma nie czekać – czyli jak działa i jak uruchomić call center w FCN [instrukcja i poradnik]

Call center to usługa przeznaczona dla firm posiadających infolinię. Jej celem jest skracanie czasu oczekiwania klientów na rozmowę i pomoc w optymalnym wykorzystaniu czasu pracy konsultantów. W świadomości klienta pojawia się ona wtedy, kiedy po dodzwonieniu… Czytaj więcej »

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Szanowni Państwo, z okazji Świąt Wielkanocnych, pragniemy Państwu życzyć zdrowia, szczęścia i sukcesów zawodowych. Zespół FCN… Czytaj więcej »

7 zasad samodzielnego budowania skutecznej infolinii

Infolinia to system. Ma pomóc dzwoniącym uzyskać jak najszybciej pomoc, a pracownikom oszczędzić czas na zbędne rozmowy. Źle zaprojektowana sfrustruje Klientów, a pracownikom przysporzy dodatkowego bólu głowy. Teoretycznie, obsługa telefoniczna to temat rzeka. W praktyce, skoro… Czytaj więcej »

Firmowa infolinia 801: 6 argumentów za i 3 dobre rady na początek

Dlaczego warto mieć firmową infolinię – a najlepiej dostępną dla klientów pod numerem specjalnym 801? Sprawdźcie naszą najnowszą infografikę, aby otrzymać odpowiedź na to pytanie. Uprzedzamy pytania – warto nie tylko dlatego, że na… Czytaj więcej »

156 milionów minut, 7 milionów faksów… To był dobry rok!

Szampańskiej zabawy, mocnych postanowień na 2016 rok życzy wam cała drużyna FCN. Oby minuty rozmów i faxy w nadchodzącym roku płynęły przez naszą platformę tak szybko jak w odchodzącym. W 2015 wysłaliście ponad 7 milionów… Czytaj więcej »
Strona 1 z 2412345...1020...Ostatnia »

Załóż konto i testuj je za darmo przez 30 dni! »

Bez opłat za konto, usługi i numer.