Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Telefonia VoIP – telefonia stacjonarna XXI wieku dla firm

Telefonia VoIP z roku na rok staje się coraz bardziej popularna w sektorze biznesowym: zarówno mikroprzedsiębiorstw (zatrudniających do 10 osób) oraz w sektorze MSP. Jakie są przyczyny takiego stanu rzeczy?

Zalety telefonii VoIP

W zestawieniu z tradycyjną telefonią stacjonarną VoIP jest praktycznie ofertą bezkonkurencyjną, zarówno jeśli chodzi o cenę, jak i możliwości samej usługi. Telefonia VoIP to przede wszystkim tanie krajowe oraz międzynarodowe połączenia, zarówno na numery stacjonarne jak i komórkowe.

Co więcej VoIP, to technologia dająca firmom dostęp do narzędzi telekomunikacyjnych, do niedawna zarezerwowanych dla największych, a tym samym najbogatszych korporacji.

Wśród najpopularniejszych usług telefonii VoIP dla biznesu wymienić można:

  • Wirtualny Faks, czyli usługę pozwalającą na wysyłanie i odbieranie faksów przez Internet, a tym samym zredukowanie kosztów urządzenia faksowego i zużywanego przez nie papieru czy tonera
  • Wirtualna Centrala Telefoniczna, czyli usługę, która pozwoli zbudować efektywny system telekomunikacyjny, wyposażony w komunikaty głosowe, interaktywne menu, nagrywanie połączeń czy skrócone numery wewnętrzne dla pracowników
  • Telekonferencje, czyli usługę, która umożliwia przeprowadzenie wielostronnego spotkania telefonicznego, nawet z kilkudziesięcioma użytkownikami jednocześnie. Pokoje telekonferencyjne zabezpieczone są kodami PIN – nikt nieuprawniony nie uzyska więc do nich dostępu

Sprawdź pozostałe usługi dodatkowe FCN i poznaj możliwości , jakie telefonia VoIP da Twojej firmie!


Zamknij [X]