Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści strony Zaloguj się do konta FCN Załóż konto FCN Przejdź do listy odnośników do podstron
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Oferujemy wsparcie Biura Obsługi Klientów dla obecnych i przyszłych klientów. Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami, instrukcjami obsługi naszych usług.

Chcesz wiedzieć więcej? zobacz FAQ

To proste! Aby stworzyć firmowe konto FCN, zarejestruj się poprzez stronę zakładania konta.

Następnie w zakładce Płatności >> Dane do faktury >> Zmień swoje dane, wybierz opcję „Firma” i uzupełnij dane firmowe (NIP, nazwa firmy, dane osoby kontaktowej). Następnie ZAPISZ wprowadzone zmiany.

Po rejestracji następnym krokiem jest podłączenie bramki VoIP, telefonu lub instalacja programu komputerowego/aplikacji mobilnej oraz ich ustawienie do działania w FCN.

Jeśli kupiłeś urządzenie przygotowane do współpracy z FCN (FCN Ready), wystarczy, że wpiszesz jego numer seryjny i adres MAC w swoim panelu FCN. W przypadku innych urządzeń konieczna jest konfiguracja ręczna.

Czym różni się hasło do panelu użytkownika od hasła VoIP?

W FCN posiadasz dwa hasła:

1. Do panelu użytkownika

Panel Użytkownika to strona www, na którą zostajesz przeniesiony po zalogowaniu do systemu FCN (gdy na stronie głównej podasz login i hasło, wybrane w procesie rejestracji). Panel Użytkownika jest miejscem, w którym możesz zarządzać swoim kontem.

Poprzez stronę www możesz:

  • dodawać kolejnych użytkowników (abonentów),
  • dodawać i usuwać nowe numery telefoniczne z dowolnych stref,
  • zasilać konto, drukować faktury, przeglądać historię operacji finansowych,
  • sprawdzać listę połączeń (billing on-line),
  • dodawać i usuwać usługi dodane,

2. Hasło VoIP

Służy do połączenia Twojej bramki VoIP, telefonu VoIP lub programu komputerowego z FCN. Zmiana hasła do panelu nie spowoduje sytuacji, w której bramka VoIP lub program komputerowy wyrejestruje się z FCN i przestanie działać.

Oba hasła można zmienić w panelu użytkownika.

Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo korzystania z FCN, ważne jest by hasła różniły się od siebie. Unikaj także domyślnych haseł takich, jak: „admin” i korzystaj z haseł indywidualnych.

Jeśli nie posiadasz żadnego z tych urządzeń, możesz wypróbować FCN korzystając z komputera, mikrofonu i słuchawek lub telefonu komórkowego/smartfona. Sprawdź aplikacje mobilne i programy komputerowe umożliwiające korzystanie z FCN w sekcji Urządzenia i Aplikacje.

Bramka VoIP jest to adapter sygnału analogowego na cyfrowy, który pozwala na podłączenie do internetu Twojego tradycyjnego aparatu telefonicznego.

Dzięki temu możesz korzystać z telefonii VoIP, nie zmieniając telefonu.

Żeby przetestować usługi FCN niezbędne jest posiadanie indywidualnego loginu (nazwy użytkownika) oraz hasła. Aby je uzyskać należy się zarejestrować w usłudze.

Usługę FCN można testować przez miesiąc, bez opłat za prowadzenia konta oraz numery. Zapłacisz wyłącznie za połączenia wychodzące, poza sieć FCN.

Jeśli nie zdecydujesz się na dalsze korzystanie z naszych usług wystarczy przestać jej używać. Zgodnie z regulaminem po upływie 3 miesięcy konto zostanie usunięte, bez żadnych konsekwencji finansowych ani roszczeń ze strony FCN.

FCN to zaawansowane technologicznie, ale proste w użytkowaniu hostowane rozwiązania telekomunikacyjne, dedykowane dla sektora mikroprzedsiębiorstw, a także klientów indywidualnych. FCN to telefonia VoIP, umożliwiająca prowadzenie tanich rozmów krajowych i zagranicznych oraz korzystanie z profesjonalnych usług dla biznesu, takich jak Wirtualny Faks czy Wirtualna Centrala Telefoniczna.