Jakie parametry konta ulegną zmianie?
W wyniku przeniesienia zmianie ulegną następujące parametry:
- Nazwa serwera SIP: sip.freeconet.pl na sip.fcn.pl
- Hasło: zostanie zresetowane – będzie można je od razu zmienić.
Nazwa użytkownika, na którą logujesz się do panelu pozostanie taka sama. Wszystkie inne parametry konta pozostaną takie same. Tak samo – wszystkie skonfigurowane przez Ciebie usługi i numery telefonów.
Na sam koniec przeniesienia, poprosimy Ciebie o zmianę tych danych w używanej przez Ciebie bramce, telefonie IP lub programie komputerowym/aplikacji na smartfona.
Czy mogę spodziewać się przerwy w świadczeniu usług?
Tak, jednak trwającej najwyżej 2 godziny we wcześniej ustalonej porze. Potwierdzimy spodziewaną datę i godzinę niedostępności zanim to nastąpi – w osobnej wiadomości. Jak tylko potwierdzimy, że migracja została zakończona – jak najszybciej podmień dane w Swojej bramce, telefonie lub aplikacji, aby móc znowu korzystać z naszej telefonii. Niedługo potem wyślemy do Ciebie kupon z bonusem nawet +50 zł. Bonus w wysokości 50 zł otrzymasz przy doładowaniu za min. 100 zł.
Kiedy muszę zmienić dane swojego konta w programie, telefonie lub bramce?
Nasz Zespół Wsparcia Klienta potwierdzi, że przeniesienie zostało przygotowane. Otrzymasz powiadomienie e-mail, w którym poprosimy Ciebie o podmianę nazwy serwera i hasła w Twoim telefonie, bramce lub programie komputerowym (jeżeli chcesz, możesz zmienić Swoje hasło na dowolne przy tej okazji). Jeżeli podasz alternatywny numer telefonu (np. komórkowy), to możemy także do Ciebie zadzwonić.