Autokonfiguracja to możliwość zdalnego przygotowania Twojego urządzenia do współpracy z FCN, wygodna alternatywa dla ręcznej zmiany ustawień w bramkach lub terminalach VoIP. Gdzie znaleźć zakładkę „autokonfiguracja”? Zakładkę „autokonfiguracja” znajdziesz naciskając…
W celu zamknięcia konta Tlenofon należy przesłać rezygnację w formie pisemnej. W rezygnacji proszę wskazać unikalne dane konta, login lub numer telefonu przypisanego do konta i przesłać drogą elektroniczną…
Prezentacja użytkownika konkretnym numerem telefonu jest niezbędna do wykonania każdego połączenia telefonicznego na zewnątrz sieci FCN do innych operatorów (na podstawie Prawa Telekomunikacyjnego, Art. 171. Prezentacja identyfikacji linii wywołującej). Jeżeli…
Ten artykuł jest przeznaczony dla użytkowników platformy FCN 3.09 (są to osoby, które założyły konto przed 21 października 2013 roku i nie dokonały jeszcze aktualizacji do najnowszej wersji…
Pamiętaj, zmieniaj hasła regularnie! Uniemożliwi to innym korzystanie z Twojego panelu oraz dzwonienie na Twój koszt! Hasła powinny być: zmieniane przynajmniej raz na miesiąc trudne do odgadnięcia przez innych skomplikowane – zawierające małe i duże litery, cyfry, znaki specjalne,…
Przenieś swój stacjonarny numer do FCN – może to być numer miejski, zarówno innego operatora VoIP jak i operatora tradycyjnej, analogowej telefonii stacjonarnej (np. Orange). Proces przeniesienia numeru jest bardzo…
Opisy transferu połączeń dla urządzeń: CISCO PAP2T A dzwoni do B (PAP2T), B podnosi słuchawke, B wciska flash, B dzwoni do C, C odbiera, B odkłada słuchawke, A rozmawia z…
Autoryzacja Twojej karty, gdy dokonujesz płatności online, odbywa się natychmiast, tak samo jakbyś płacił w sklepie lub restauracji. Operator finansowy weryfikuje jednak każdą transakcję dodatkowo, by zapewnić Tobie i Twoim…
W takiej sytuacji, po automatycznym przekierowaniu do systemu płatności elektronicznych wybierz opcję: Przelew tradycyjny (w przypadku konta prepaid, gdzie operatorem finansowym jest Blue Media) lub Przekaz/Przelew bankowy (w przypadku Sklepu…
Przyczyną braku zasilenia mogło być: Zasilenie poza godzinami księgowania wpłat Twojego banku. Sprawdź, w jakich godzinach Twój bank księguje wpłaty. Jeśli wykonano przelew poza tymi godzinami pieniądze pojawią się na…