udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  

Sekcja Biura Obsługi Klienta.

Tutaj znajdziesz wszystko co potrzebne do samodzielnego rozwiązania większości problemów.

Chcesz wycisnąć więcej korzyści ze Swojego konta FCN?

Czytaj naszego bloga »

Przejdź niżej i przeglądaj kategorie instrukcji i najczęściej zadawanych pytań, albo skorzystaj z wyszukiwarki:

Ta wyszukiwarka zwróci wyniki tylko z tej sekcji.

Sprawdź najważniejsze informacje:

Dokumenty

Wszystkie regulaminy, cenniki i inne ważne dokumenty do pobrania w postaci plików PDF. Czytaj więcej »

Przeniesienie numeru

Informacje na temat procedury przeniesienia do nas numeru stacjonarnego od innego operatora. Czytaj więcej »

Bezpieczeństwo

Najważniejsze zasady dotyczące bezpieczeństwa i ochrony swoich danych. Czytaj więcej »

Konfiguracja Yealink T19 i T27G przez panel WWW

Przedstawiamy instrukcję przygotowania do pracy telefonu Yealink T19 i nowocześniejszego modelu Yealink T27G przez konfigurator WWW. Jest to zalecana metoda konfiguracji, zarówno dla użytkowników domowych jak i firm – oferuje więcej możliwości niż narzędzie… Czytaj więcej »

Konfiguracja Gigaset C530IP z pomocą asystenta konfiguracji

Przedstawiamy instrukcję przygotowania do pracy telefonu Gigaset C530IP z wykorzystaniem dostępnego w aparacie asystenta – bez dostępu do interfejsu webowego przez przeglądarkę internetową. Gigaset C530IP kupisz w naszym sklepie Gigaset C530IP to nowoczesny zestaw… Czytaj więcej »

Konfiguracja Gigaset A540IP i C530IP z pomocą interfejsu WWW

Przedstawiamy instrukcję przygotowania do pracy telefonu Gigaset A540IP i nowszego modelu Gigaset C530IP przez konfigurator WWW. Jest to zalecana metoda konfiguracji, zarówno dla użytkowników domowych jak i firm – oferuje więcej możliwości… Czytaj więcej »

Konfiguracja Gigaset A540IP z pomocą asystenta w telefonie

Przedstawiamy instrukcję przygotowania do pracy telefonu Gigaset A540 IP z wykorzystaniem dostępnego w aparacie asystenta – bez dostępu do interfejsu webowego przez przeglądarkę internetową. Gigaset A540 IP kupisz w naszym sklepie Gigaset A540… Czytaj więcej »

Rejestracja dodatkowych słuchawek w stacji bazowej Gigaset A540IP i c530ip

Przedstawiamy instrukcję przygotowania do pracy dodatkowych słuchawek Gigaset A540IP. Zanim przystąpimy do ich konfiguracji (z poziomu panelu WWW lub kreatora konfiguracji dostępnego z interfejsu telefonu), należy je zarejestrować w bazie DECT. Gigaset A540… Czytaj więcej »

Instrukcja konfiguracji aplikacji mobilnej cSIPsimple (Android)

Aplikacja CSipSimple umożliwia wykonywanie połączeń przez FCN za pomocą Twojego smartfona z z systemem android. Konfiguracja aplikacji jest bardzo prosta: 1. Włącz aplikację i dodaj konto 2. Wybierz operatora 3. Wprowadź ustawienia   1. Włącz… Czytaj więcej »

Instrukcja konfiguracji aplikacji Grandstream Wave (Android)

Aplikacja mobilna Grandstream Wave to darmowy, zaawansowany program do dzwonienia na system Android. Oferuje za darmo wszystkie funkcje niezbędne do pracy w biurze, czy nawet recepcji, gdzie pracownik musi przełączać dzwoniących do innych osób. Aplikację Grandstream Wave zainstalować… Czytaj więcej »

Standardowa konfiguracja telefonu VoIP

Aby twój telefon IP prawidłowo działał w sieci FCN, należy go odpowiednio skonfigurować. Dane zawarte w poniższej tabeli należy wprowadzić w panelu konfiguracji urządzenia.  Informację jak uruchomić panel konfiguracji znajdziesz w instrukcji dołączonej do Twojego telefonu… Czytaj więcej »

Zakładka Konfiguracja „Dodatki” – Panel Użytkownika

Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć  książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi i połączenia według… Czytaj więcej »

Zakładka Konfiguracja „Autokonfiguracja” – Panel Użytkownika

Po rejestracji w FCN każdy użytkownik otrzymuje dostęp do indywidualnego Panelu Użytkownika. Dzięki temu możesz całkowicie samodzielnie zarządzać swoim kontem – sprawdzać billing online, stworzyć  książkę telefoniczną, doładowywać konto, konfigurować usługi i połączenia według… Czytaj więcej »
Strona 1 z 712345...Ostatnia »

Załóż konto i testuj je za darmo przez 30 dni! »

Bez opłat za konto, usługi i numer.

emoji-happyemoji-sadcrosscheckbulbcheckmark
MASZ PYTANIA?
INFOLINIA
22 10 10 100
DARMOWA
DOSTAWA
METODY PŁATNOŚCI
dostępne metody płatności to przelew bankowy i/lub Visa/MasterCard
Płatności DotPay
{{{fields.cart.product.image}}}

Zamawiasz teraz: {{fields.cart.product.title}}

Liczba sztuk:
Do zapłaty: {{ (fields.cart.product.price_netto * fields.cart.product.quantity - coupon_value_netto) | format_zl }} zł netto / {{ (fields.cart.product.price * fields.cart.product.quantity - coupon_value_brutto) | format_zl }} zł brutto
Uwzględniono zniżkę kuponu: {{ - coupon_value_netto | format_zl }} zł netto / {{ - coupon_value_brutto | format_zl }} zł brutto

Planujesz większe zakupy i nie chcesz zamawiać teraz? Chcesz wykorzystać kupon do wielu produktów?
Dodaj do koszyka

Wypełnij formularz, aby kupić szybko wybrany produkt

DANE DO FAKTURY I WYSYŁKI
wymagane jest podanie imienia
wymagane jest podanie nazwiska
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny numer NIP
pole wymaganeniepoprawny adres e-mail
pole wymaganeniepoprawny numer
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny kod pocztowy
pole wymagane
  Zastosuj kupon
{{coupon_error}}
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane

{{ toggledmark(toggles.check2) }}
{{ toggledmark(toggles.check3) }}
{{ toggledmark(toggles.check_virtual) }}

zaznacz, że nie jesteś robotem

proszę czekać... za chwilę nastąpi przekierowanie na stronę płatności
Prosimy poprawić błędy w formularzu: