Nowy użytkowniku platformy VoIP FCN!
Zgodnie z Polskim prawem, jeżeli po rejestracji nowego konta chcesz z niego dzwonić, to musisz je najpierw zweryfikować.
- Jedno osobowe działalności gospodarcze: na koncie FCN uzupełnij wymagane pola w zakładce Płatności i skontaktuj się z Zespołem Wsparcia Klienta w celu potwierdzenia danych
- Podmioty z osobowością prawną: na koncie FCN uzupełnij wymagane pola w zakładce Płatności i kliknij przycisk „Pobierz dane”
- Pomoc uzyskasz też na infolinii wewnętrznej 200#
- Konto zarejestrujesz tylko jako firma
Zgodnie z prawem, dane osobowe każdego użytkownika usług telekomunikacyjnych prepaid muszą zostać zweryfikowane zgodnie ze stanem faktycznym. Bez tego kroku dzwonienie z naszej aplikacji lub telefonu IP na numery inne niż 200# nie będzie możliwe. Dziękujemy za zrozumienie!