Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

FCN zweryfikuj dane, zadzwoń na 200# po pomoc

Nowy użytkowniku platformy VoIP FCN!

Zgodnie z Polskim prawem, jeżeli po rejestracji nowego konta chcesz z niego dzwonić, to musisz je najpierw zweryfikować.

  • Jedno osobowe działalności gospodarcze: na koncie FCN uzupełnij wymagane pola w zakładce Płatności i skontaktuj się z Zespołem Wsparcia Klienta w celu potwierdzenia danych
  • Podmioty z osobowością prawną: na koncie FCN uzupełnij wymagane pola w zakładce Płatności i kliknij przycisk „Pobierz dane”
  • Pomoc uzyskasz też na infolinii wewnętrznej 200#
  • Konto zarejestrujesz tylko jako firma

Zgodnie z prawem, dane osobowe każdego użytkownika usług telekomunikacyjnych prepaid muszą zostać zweryfikowane zgodnie ze stanem faktycznym. Bez tego kroku dzwonienie z naszej aplikacji lub telefonu IP na numery inne niż 200# nie będzie możliwe. Dziękujemy za zrozumienie!

Co trzeba zrobić?

Masz dwie możliwości:

Zaloguj się & uzupełnij dane samodzielnie

Zaloguj się na swoje nowe konto FCN i uzupełnij niezbędne dane w zakładce Płatności. Pamiętaj, że w razie problemów możesz skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta.

Zadzwoń na infolinię wewnętrzną 200#

Jeżeli korzystasz z naszej aplikacji na systemy Android i iOS Telefon FCN, to możesz zadzwonić na specjalną infolinię wewnętrzną 200#. Nasz zespół poprowadzi Cię krok po kroku po procesie weryfikacji i pomoże we wszystkim. Z innych sieci w tym z telefonu komórkowego dzwoń na 22 10 10 100

Jakie dokumenty będą potrzebne?

Weryfikujący konto ma prawo poprosić o okazanie dokumentu zawierającego:

Ilustracja - dokument

  • PESEL dla jednoosobowych działalności gospodarczych
  • EDG / KRS dla podmiotów z osobowością prawną

Jak uruchomić automatyczne Video w aplikacji Telefon FCN?


Zamknij [X]