Jak przenieść numer do FCN od innego operatora? [+wideo]
Przenieś swój stacjonarny numer do FCN – może to być numer miejski lub infolinii (801), zarówno innego operatora VoIP jak i operatora tradycyjnej, analogowej telefonii stacjonarnej (np. Orange). Proces przeniesienia numeru jest bardzo prosty, zajmiemy się w Twoim imieniu większością formalności.
Uwaga! Numery przeniesione do FCN są na zawsze darmowe!
Aby rozpocząć procedurę, musisz mieć założone konto FCN i posiadać u nas numer stacjonarny. Po założeniu nowego konta na naszej platformie automatycznie otrzymasz losowy numer miejski.
(Może on być Twoim numerem tymczasowym, który zostanie zastąpiony przenoszonym numerem lub zmieniony na inny – z dowolnej strefy numeracyjnej w Polsce. Alternatywnie, przenoszony numer może stać się Twoim kolejnym numerem telefonu. W ramach jednego konta FCN można mieć nawet 3 numery telefoniczne – lub nieograniczoną ich liczbę po kontakcie z naszym BOK).
Cała procedura jest bardzo prosta – to tylko pięć kroków:
Musisz posiadać konto FCN z ważnym numerem stacjonarnym;
Skorzystaj z formularza kontaktowego w panelu FCN po zalogowaniu się – znajdziesz go w zakładce Konfiguracja / Numery / Przeniesione / Przenieś numer. Osobny formularz jest przewidziany dla firm, a osobny dla osób prywatnych. Przykłady poprawnie wypełnionych formularzy możesz zobaczyć na dole tego artykułu;
Po wypełnieniu formularza otrzymasz od nas komplet dokumentów do wypełnienia;
Komplet wypełnionych dokumentów z załącznikami należy odesłać do naszej siedziby na adres: Aiton Caldwell SA, ul. C. K. Norwida 1, 80-280 Gdańsk, z dopiskiem PRZENOSZENIE NUMERÓW.
GOTOWE! Wszystkie pozostałe formalności bierzemy na siebie.
Całą procedurę przenoszenia numeru możesz zobaczyć tutaj:
Wideo przedstawia czynności wykonywane z pomocą wirtualnego asystenta WhatFix. Wirtualny asystent WhatFix pomoże Tobie skonfigurować całe konto i każdą usługę krok po kroku. Sprawdź aplet „Poradnik FCN” z prawej strony panelu po zalogowaniu się do Swojego konta.
Login, ID grupy i data złożenia wniosku: te pola zostaną uzupełnione automatycznie.
Tryb wypowiedzenia: standardowy, aby rozpocząć procedurę bezzwłocznie.
Dane wnioskodawcy
Imię i nazwisko
Seria i numer dowodu osobistego
PESEL
Adres zamieszkania wnioskodawcy
Ulica
Miasto
Kod pocztowy
Adres korespondencyjny (zaznacz, jeżeli inny niż adres zamieszkania)
Ulica
Miasto
Kod pocztowy
Inne dane
Obecny operator: wybierz z listy
Skan faktury: prosimy o załączenie skanu (PDF) ostatniej opłaconej faktury
Numer lub zakres numerów: prosimy zostawić domyślnie wskazane pole.
Formularz dla firm
Login, ID grupy i data złożenia wniosku: te pola zostaną uzupełnione automatycznie.
Tryb wypowiedzenia: standardowy, aby rozpocząć procedurę bezzwłocznie.
Dane wnioskodawcy
Imię i nazwisko
Seria i numer dowodu osobistego
PESEL: można wybrać opcję bez numeru PESEL
Dane firmy
Nazwa firmy (pole obowiązkowe)
NIP (pole obowiązkowe obowiązkowe)
REGON
KRS
Adres siedziby firmy
Ulica
Miasto
Kod pocztowy
Adres korespondencyjny (zaznacz, jeżeli inny niż adres zamieszkania)
Ulica
Miasto
Kod pocztowy
Inne dane
Obecny operator: wybierz z listy
Skan faktury: prosimy o załączenie skanu (PDF) ostatniej opłaconej faktury
Numer lub zakres numerów: prosimy zostawić domyślnie wskazane pole.
Dodatkowe uwagi do formularza i procedury:
Jedynym załącznikiem potrzebnym w formularzu jest skan lub wersja elektroniczna ostatniej faktury Twojego obecnego operatora. Może to być plik graficzny lub PDF. Pamiętaj, że dane w formularzu muszą się zgadzać z tymi na fakturze.
W formularzu widoczne jest pole „Typ połączenia”. Dostępne opcje to „POTS” (czyli zwykły telefon analogowy, jaki sporo osób ma w domu), „ISDN” – czyli telefonia cyfrowa spotykana w dużych firmach i instytucjach, a także dodatkowe typy łącz cyfrowych czy PBX. To pole można pozostawić puste, gdyż ta informacja ma dla nas znaczenie jedynie statystyczne.
Usługa Telekonferencje w FCN pozwala na zakładanie własnych i trwałych pokojów telekonferencyjnych. Każdy nowy pokój jest otwierany przez BOK FCN i jego otwarcie trzeba zgłosić przez formularz… Read more »
Ten artykuł jest przeznaczony dla użytkowników platformy FCN 3.09 (są to osoby, które założyły konto przed 21 października 2013 roku i nie dokonały jeszcze aktualizacji do najnowszej wersji… Read more »
Prezentacja użytkownika konkretnym numerem telefonu jest niezbędna do wykonania każdego połączenia telefonicznego na zewnątrz sieci FCN do innych operatorów (na podstawie Prawa Telekomunikacyjnego, Art. 171. Prezentacja identyfikacji linii wywołującej). Jeżeli… Read more »
emoji-happyemoji-sadcrosscheckbulbcheckmark
MASZ PYTANIA?
INFOLINIA 22 10 10 100
DARMOWA DOSTAWA
METODY PŁATNOŚCI dostępne metody płatności to przelew bankowy i/lub Visa/MasterCard