Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Jak przenieść numer do FCN od innego operatora? [+wideo]

Przenieś swój stacjonarny numer do FCN – może to  być numer miejski, zarówno innego operatora VoIP jak i operatora tradycyjnej, analogowej telefonii stacjonarnej (np. Orange). Proces przeniesienia numeru jest bardzo prosty, zajmiemy się w Twoim imieniu większością formalności.

Uwaga! Numery przeniesione do FCN są na zawsze darmowe!

Aby rozpocząć procedurę, musisz mieć założone konto FCN i posiadać u nas numer stacjonarny. Po założeniu nowego konta na naszej platformie automatycznie otrzymasz losowy numer miejski.

(Może on być Twoim numerem tymczasowym, który zostanie zastąpiony przenoszonym numerem lub zmieniony na inny – z dowolnej strefy numeracyjnej w Polsce. Alternatywnie, przenoszony numer może stać się Twoim kolejnym numerem telefonu. W ramach jednego konta FCN można mieć nawet 3 numery telefoniczne – lub nieograniczoną ich liczbę po kontakcie z naszym Zespołem Wsparcia Klienta).

Cała procedura jest bardzo prosta – to tylko pięć kroków:

  1. Musisz posiadać konto FCN z ważnym numerem stacjonarnym;
  2. Skorzystaj z formularza kontaktowego w panelu FCN po zalogowaniu się – znajdziesz go w zakładce Konfiguracja / Numery / Przeniesione / Przenieś numer. Przykłady poprawnie wypełnionych formularzy możesz zobaczyć na dole tego artykułu;
  3. Po wypełnieniu formularza otrzymasz od nas komplet dokumentów do wypełnienia;
  4. Komplet wypełnionych dokumentów z załącznikami należy odesłać do naszej siedziby na adres: Aiton Caldwell SA, ul. C. K. Norwida 1, 80-280 Gdańsk, z dopiskiem PRZENOSZENIE NUMERÓW.
  5. GOTOWE! Wszystkie pozostałe formalności bierzemy na siebie.

Przykład poprawnie wypełnionego formularza:

Obraz z panelu konfiguracyjnego - przykład poprawnie wypełnionego formularza dla firm (przeniesienie numeru)
Formularz dla firm
Otwórz tekstową wersję przykładowego formularza »

Dodatkowe uwagi do formularza i procedury:

  1. Jedynym załącznikiem potrzebnym w formularzu jest skan lub wersja elektroniczna ostatniej faktury Twojego obecnego operatora. Może to być plik graficzny lub PDF. Pamiętaj, że dane w formularzu muszą się zgadzać z tymi na fakturze.
  2. W formularzu widoczne jest pole „Typ połączenia”. Dostępne opcje to „POTS” (czyli zwykły telefon analogowy, jaki sporo osób ma w domu), „ISDN” – czyli telefonia cyfrowa spotykana w dużych firmach i instytucjach, a także dodatkowe typy łącz cyfrowych czy PBX. To pole można pozostawić puste, gdyż ta informacja ma dla nas znaczenie jedynie statystyczne.


Zamknij [X]