Zima w tym roku trochę o nas zapomniała… Nie zapominają jednak klienci i z każdym miesiącem jest nas więcej. Witamy nowych Użytkowników FreecoNet – fajnie, że jesteście z nami!:)
Idą Święta, co nieuchronnie wiąże się z geometrycznym wzrostem liczby i czasu połączeń na linii Polska – Wielka Brytania. Jedyne co możemy w takim wypadku zrobić, to obniżyć…
Teraz będziemy liczyć ilu agentów potrzebuje nasza infolinia i jak optymalnie zaprojektować im grafik pracy i harmonogram dnia. Podstawą obliczeń będzie zwykły biling telefoniczny, a narzędziem dowolny arkusz…
Infolinia to system. Ma pomóc dzwoniącym uzyskać jak najszybciej pomoc, a pracownikom oszczędzić czas na zbędne rozmowy. Źle zaprojektowana sfrustruje Klientów, a pracownikom przysporzy dodatkowego bólu głowy. Teoretycznie, obsługa telefoniczna to…