Na przełomie lutego i marca br. mieliśmy przyjemność gościć u siebie studentów prestiżowej Rouen Business School, uznawanej przez „Financial Times” za jedną z najlepszych szkół zarządzania we Francji, a także całej Europie.
Wizyta naszych francuskich gości odbyła się w ramach programu European Emerging Market Seminar In Poland 2012 współorganizowanego przez Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. W trakcie trwających tydzień warsztatów mieli oni możliwość przyjrzenia się z bliska funkcjonowaniu naszej firmy, metodom zarządzania oraz kulturze organizacji. Głównym projektem była współpraca ze specjalistami z Działu Eksportu nad analizą rynku francuskiego pod kątem ewentualnej ekspansji AC poprzez współpracę z francuskimi partnerami. W efekcie przygotowano obszerny i wyczerpujący raport oceniający szanse i możliwości wejścia Aiton Caldwell na francuski rynek telekomunikacyjny. Mocno wierzymy, że zawarte w nim wnioski okażą się przydatne w przyszłości.
Politechnika Gdańska współpracuje z Rouen Business School już od wielu lat. W ramach wymiany, każdego roku do Polski najzdolniejsi studenci przyjeżdżają na kilkudniowe warsztaty praktyczne organizowane w wybranych firmach lokalnych. Wszystkie zajęcia realizowane są w języku angielskim. Grono studentów, rozdzielanych jest na kilkuosobowe grupy i przydzielanych do firm, biorących udział w programie. Podczas swojego pobytu pracują nad realnymi projektami, obejmującymi marketing, zarządzanie, strategię oraz HR. Poza Aiton Caldwell SA w tegorocznej edycji wzięły także udział takie firmy jak: Intel Corporation, Young Digital Poland, Jeppesen – A Boeing Company oraz LPP.
Fot.1. Pracownicy Aiton Caldwell SA oraz studenci Rouen Business School podczas warsztatów.