Usługa „Nagraj wiadomość” doskonale sprawdzi się jako element Twojego interaktywnego menu IVR. Dzięki niej otrzymasz osobny numer. Każdy, kto na niego zadzwoni, będzie mógł pozostawić swoją wiadomość. Po nagraniu, zostanie ona przekazana w postaci pliku dźwiękowego na skrzynkę pocztową wskazaną w profilu.
Integrując tę usługę z interaktywnym menu (IVR), możesz w prosty sposób zwiększyć skuteczność swojej infolinii. Dla przykładu, zespół pomocy technicznej będzie mógł rano sprawdzić szybko listę zgłoszeń i rozdzielić je pomiędzy techników.
Przewagą przechowywania nagrań w tej formie jest to, że pliki można trzymać też na własnym serwerze dowolnie długo (w standardowej poczcie głosowej przez 3 miesiące).
Z tej usługi często korzystają działy wsparcia technicznego, gdzie wiele osób musi mieć dostęp do nagranego zgłoszenia o awarii, przerwie w dostawie usług, czy pilnych zamówieniach.
Koszt włączenia usługi nagrywania wiadomości pod jednym numerem telefonu to 2,46 zł netto / 3,03 zł brutto.
Po rejestracji zyskasz też 30 dni na darmowe testy wszystkich usług.