Czy ceny w ofercie postpaid różnią się czymś od oferty prepaid?
Nie. Ceny usług i połączeń pozostają bez zmian. Jedyna różnica to forma rozliczenia.
Jakie warunki trzeba spełnić, aby skorzystać z postpaid?
Nasza oferta postpaid kierowana jest tylko do firm. Jeżeli Twoje konto posiada status firmy to jedynym warunkiem zmiany formy rozliczeń jest podpisanie obustronnej umowy, w której zawarta będzie informacja dotycząca wysokości limitu kredytowego. Umowa ta zawierana jest na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Co to znaczy, że konto posiada status firmy?
Twoje konto FCN automatycznie zyskuje taki status, jeżeli zarejestrujesz je jako firma, tzn. podczas obowiązkowego procesu weryfikacji przedstawisz dokument zawierający EDG lub KRS.
Korzystam z FCN jako klient indywidualny, czy mogę zmienić jego status na „firma”?
Tak. Musisz jednak o zmianę poprosić nasz BOK. Możesz to zrobić nawet w formularzu niżej, dodając odpowiednią adnotację do wiadomości. Pamiętaj, że będzie oznaczało to konieczność ponownej weryfikacji (tzn. okazania dokumentu zawierającego EDG lub KRS).
Jak wysoki powinien być limit kredytowy?
Najlepiej, aby limit odpowiadał przeciętnym, miesięcznym wydatkom Twojej firmy na telefonię FCN. Domyślnie oraz dla Klientów bez historii w FCN ustawiony jest na poziomie 50 zł.