W przypadku profesjonalnych infolinii i firm świadczących usługi sprzedaży przez telefon, rejestracja rozmów telefonicznych jest kluczową funkcją, pozwalającą rozstrzygać ewentualne wątpliwości lub reklamacje.
Dzięki nagranym wcześniej komunikatom użytkownicy mogą zostać powiadomieni o tym, że ich rozmowa będzie nagrywana. Dzięki funkcjom interaktywnego menu (IVR), przekierowaniom i warunkom – bez problemu uruchomisz nagrywanie rozmów dopiero wtedy, kiedy będzie ono potrzebne.
Nagranie rozmowy ułatwia rozpatrywanie skarg i reklamacji.
Rejestrator rozmów | Cena netto (miesięcznie) | Cena brutto (miesięcznie) |
---|---|---|
Przechowywanie nagrań na serwerze FCN | od 81,14 zł | od 99,80 zł |
Przechowywanie na zewnętrznym serwerze FTP | 204,10 zł | 251,04 zł |
Po rejestracji zyskasz też 30 dni na darmowe testy wszystkich usług.