W dniach 24-26 sierpnia br. w Chicago odbyły się targi Channel Partners Conference & Expo, które zgromadziły rekordową liczbę ponad 2.500 uczestników.
Jednym z celów tego wydarzenia było spotkanie ludzi z branży IT w jednym miejscu po to, by mogli wymienić się doświadczeniami zawodowymi, zapoznać się z ofertami wystawców, a także nawiązać nowe kontakty biznesowe. Podczas targów główny nacisk położony był na zagadnienia związane ze sprzedażą pośrednią, a więc taką, która odbywa się poprzez sieć wyspecjalizowanych partnerów. Jest to temat bardzo istotny także w odniesieniu do naszej firmy, która jest na etapie rozwoju Programu Partnerskiego jednej ze swoich marek.
W czasie targów w ramach EDUCATION TRACKS goście uczestniczyli w cyklu wykładów i spotkań na temat nowych technologii. Była to doskonała okazja do zapoznania się z trendami panującymi na światowym rynku telekomunikacyjnym, oferowanymi rozwiązaniami czy też nowoczesnym sprzętem.
Planując w niedalekiej przyszłości wejście na rynki zagraniczne, nie mogło nas tam zabraknąć. W targach uczestniczył nasz przedstawiciel, który od niedawna reprezentuje grupę Aiton Caldwell w USA. Odbył on wiele spotkań biznesowych z firmami będącymi potencjalnymi partnerami w procesie wprowadzenia naszych rozwiązań na rynki zagraniczne.
Plan ekspansji na nowe rynki to – obok sprawnego zarządzania markami i debiutu na NewConnect – jeden z elementów strategii spółki ogłoszonej na początku roku podczas konferencji prasowej w Warszawie. Obecnie trwa etap badań branży telekomunikacyjnej w Europie Środkowo-Wschodniej oraz w Stanach Zjednoczonych, którego celem jest rozpoznanie potencjału tych rynków. Nasza obecność na Channel Partners Conference & Expo była jednym z etapów analizy.
Więcej o targach przeczytacie tutaj: http://www.channelpartnersconference.com/2011/chicago/