Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Witamy w centrum telefonicznej obsługi klienta

Słysząc o „infolinii firmowej” wielu z nas widzi ogromną przestrzeń biurową (zapewne open space!), w której pracuje wielu konsultantów ciągle zajętych rozmową telefoniczną z klientami. To obrazek z niejednego filmu amerykańskiego, ale też z dużych korporacji posiadających rozbudowany dział call center.

Warto wiedzieć, że z usług składających się na firmową infolinię mogą śmiało korzystać także małe firmy nie ponosząc przy tym ogromnych kosztów inwestycyjnych.

Jak to możliwe? Dzieje się tak dlatego, że istnieje możliwość korzystania z profesjonalnych usług udostępnianych przez internet w oparciu o model „w chmurze”, tzw. cloud computing. Są one kilkukrotnie tańsze od tradycyjnych rozwiązań, gdyż nie wymagają inwestycji w kosztowny sprzęt.

Zastanawiasz się jakie możliwości dają usługi infolinii? Dzięki nim możesz m.in.:

  • ustawić automatyczny komunikat powitalny osób dzwoniących – klienci dzwoniąc do Twojej firmy usłyszą zapowiedź głosową, a następnie poprzez wybór odpowiedniego klawisza na klawiaturze telefonu, połączeni będą z odpowiednim konsultantem – „Dzień dobry. Witamy w telefonicznym centrum obsługi klienta firmy ABC. Informacje o usłudze – wybierz 1, Najnowsze promocje – wybierz 2, (…)”
  • nagrywać połączenia przychodzące i wychodzące – pokaż swoim klientom, że dbasz o najwyższe standardy bezpieczeństwa. Pamiętaj też, że nagrane połączenia mogą być doskonałym materiałem wykorzystywanym w szkoleniach pracowników Twojej infolinii.
  • „kolejkować” połączenia – dzięki temu osoba dzwoniąca nigdy nie usłyszy sygnału zajętości. Zostanie natomiast poinformowana o miejscu w kolejce osób oczekujących na rozmowę i automatycznie połączona z tym konsultantem, który pierwszy skończy rozmowę z poprzednim klientem.
  • zintegrować telefonię VoIP z systemem CRM – rozwiązanie to poprawia komfort pracy i efektywność konsultantów, a także wpływa na satysfakcję klienta. Integracja umożliwia m.in. dostęp do zawsze aktualnych danych oraz pełnej historii rozmów i korespondencji z danym klientem, automatyczną identyfikację na podstawie numeru telefonu.
  • …i wiele więcej!


A wszystko to za rozsądną cenę!
Dzięki temu nawet mniejsze firmy mogą korzystać
z profesjonalnych rozwiązań!

Chciałbyś do nich dołączyć?

Więcej informacji dotyczących usług firmowej infolinii znajdziesz na stronie www.infolinie24.com

 



Zamknij [X]