Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

FreecoNet na rynku VoIP

W ostatnim czasie na portalu CRN ukazał się artykuł komentujący raport UKE na temat rynku telekomunikacyjnego w 2009 roku – „Segment VoIP: rośnie powoli, ale jednak rośnie”. Widać to gołym okiem, gdyż z dnia na dzień przybywa nam nowych użytkowników, ukazują się kolejne publikacje i wątki w dyskusjach na forach internetowych. Komentarze do zamieszczonego artykułu są właśnie przykładem, że rzeczywiście tak jest – warto więc podzielić się nimi także tutaj.

Cena. W VoIP nie chodzi jedynie o niskie ceny, choć często mogą być one ważnym czynnikiem przy wyborze tego właśnie rozwiązania. Faktem jest, że to właśnie cena odróżnia nas od operatorów tradycyjnych. FreecoNet w swojej ofercie proponuje stawki porównywalne do stawek konkurencji, zapewniając przy tym jednak wiele usług, wysoką jakość oraz nowe rozwiązania.

Usługi dodane. To wizytówka FreecoNet. Odchodzimy od formy konkurencji cenowej i szukamy innych rozwiązań. Skupiamy się głównie na promowaniu usług dodanych, takich jak: Wirtualny Fax, Rejestrator Rozmów, Call Center i wiele innych, dzięki którym funkcjonowanie firmy staje się bardziej efektywne. Świadczenie tych właśnie usług i ciągłe ich udoskonalanie to dla nas ogromna szansa na dalszy rozwój i obecność na rynku MSP.

Jakość. Panujący ogólnie stereotyp o niskiej jakości VoIP powoli odchodzi do lamusa. Mówi się o tym coraz rzadziej, a to za sprawą dostępu do wciąż ulepszanego sprzętu o większej przepustowości i z bardziej wydajnymi systemami QoS. Także szybsze łącza internetowe wpływają bezpośrednio na funkcjonowanie dostarczanych usług. Dodatkowo, HD Voice umożliwia prowadzenie rozmów w wysokiej jakości, dzięki czemu pod względem technologii, FreecoNet może konkurować z największymi operatorami.

Konkurencja. W świecie telefonii internetowej konkurencja jest bardzo duża, dlatego staramy się, by nasza oferta była dopasowana do potrzeb i wymagań Klientów. Wielu z nich oczekuje niskich cen, innym zależy na wysokiej jakości usług, kolejni potrzebują zaawansowanych technologii dostosowanych do ich indywidualnych wymagań, jeszcze inni chcą po prostu łatwego dostępu i prostej obsługi. Wszystkie te informacje są dla nas bardzo istotne i będziemy mieć je na uwadze planując kolejne kroki w zdobywaniu rynku VoIP.

A więc TAK – segment VoIP rośnie w siłę i bardzo cieszy nas zarówno ten fakt, jak i to, że FreecoNet niewątpliwie ma w tym swój udział.


Zamknij [X]