udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
FCN

Jak mierzyć efektywność reklam ubezpieczeń telefonem? [poradnik gościnny]

Bez mierzenia efektów reklamy wydatki na nią są bezcelowe. Musimy wiedzieć ilu klientów (lub telefonów od potencjalnych klientów) dała nam reklama z każdego źródła osobno. Ilu potencjalnych klientów zadzwoniło do nas dzięki reklamie w wyszukiwarkach, ilu klientów trafiło do przez reklamę w prasie, a ilu z radia?

Na te pytania odpowiada Marcin Kowalik specjalista ds. performance marketingu, z dużym doświadczeniem promocji w branży gdzie telefon jest bardzo istotnym narzędziem pozyskiwania klientów: ubezpieczeniach.

Z jego artykułu dowiecie się:

  • Jak skrócić ścieżkę konwersji klienta na ubezpieczenia?
  • Jak mierzyć z której reklamy przyszły telefony od nowych klientów?
  • Jak obliczyć ROI (zwrot z inwestycji w reklamę) przy reklamach emitowanych w wielu mediach naraz?
Przeczytajcie pełną wersję artykułu na blogu Marketingdla.pl »

Załóż konto i testuj je za darmo przez 30 dni! »

Bez opłat za konto, usługi i numer.

emoji-happyemoji-sadcrosscheckbulbcheckmark
MASZ PYTANIA?
INFOLINIA
22 10 10 100
DARMOWA
DOSTAWA
METODY PŁATNOŚCI
dostępne metody płatności to przelew bankowy i/lub Visa/MasterCard
Płatności DotPay
{{{fields.cart.product.image}}}

Zamawiasz teraz: {{fields.cart.product.title}}

Liczba sztuk:
Do zapłaty: {{ (fields.cart.product.price_netto * fields.cart.product.quantity) | format_zl }} zł netto / {{ (fields.cart.product.price * fields.cart.product.quantity) | format_zl }} zł brutto

Planujesz większe zakupy i nie chcesz zamawiać teraz?
Dodaj do koszyka

Wypełnij formularz, aby kupić szybko wybrany produkt

DANE DO FAKTURY I WYSYŁKI
wymagane jest podanie imienia
wymagane jest podanie nazwiska
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny numer NIP
pole wymaganeniepoprawny adres e-mail
pole wymaganeniepoprawny numer
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny kod pocztowy
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane

{{ toggledmark(toggles.check2) }}
{{ toggledmark(toggles.check3) }}

zaznacz, że nie jesteś robotem

proszę czekać... za chwilę nastąpi przekierowanie na stronę płatności
Prosimy poprawić błędy w formularzu: