Przenośna płaszczka bezprzewodowa, zestaw telekonferencyjny do smartfona, telefon biurkowy z systemem Android i zestawy telefonów bezprzewodowych na 8 osób: co potrafią nowości z naszego sklepu ze sprzętem VoIP i jak można je zastosować?
W marcu 2019 do naszego sklepu wpadło kilka nowości. O ile Yealink W60B to po prostu bardzo dobry zestaw bezprzewodowy nawet na 8 stanowisk (i 8 równoczesnych rozmów – znacznie więcej niż oferuje Gigaset 540IP), to Yealink T56A wymaga lepszego przedstawienia aby docenić wszystkie jego możliwości. Przedstawiamy bohaterów tego porównania:
Yealink W60B i Yealink 56H vs Gigaset 540IP + Gigaset 540H
Wśród użytkowników FCN króluje Gigaset 540IP, którego zestawów z dodatkowymi słuchawkami sprzedaliśmy już setki.
Parametr | Yealink W60 | Gigaset A540IP |
---|---|---|
Zdjęcie | ||
Czas rozmów na baterii | 30 | 18 |
Czas czuwania na baterii | 400 | 200 |
Ładowanie micro-USB | ||
Szybkie ładowanie | ||
Zasięg na zewnątrz | 300 | 300 |
Zasięg w budynku | 50 | 50 |
Wyświetlacz | Kolor | Mono |
Liczba kont w DECT | 8 | 6 |
Liczba równoczesnych rozmów VoIP | 8 | 2 |
Podłączenie telefonii analogowej | ||
Liczba równoczesnych rozmów analogowych | 0 | 1 |
Funkcje sekretariatu | ||
Obsługa słuchawek przewodowych | ||
Obsługa słuchawek bezprzewodowych | ||
Konfigurowalne przyciski | ||
Akumulatorki AAA | ||
Akumulator wbudowany |
Dlaczego warto wybrać Yealink W60B i Yealink 56H?
Co uzyskamy w ramach wyższej ceny zestawu i dodatkowych słuchawek?
- Ładowanie USB: oznacza mniej kabli na biurku i łatwiejsze przenoszenie telefonu;
- 8 kont / 8 rozmów: Yealink W60 jest na trochę większe biuro, stacja obsługuje też telefon konferencyjny. Umożliwia też więcej równoczesnych rozmów;
- Lepsza bateria i szybkie ładowanie: znacznie lepszy czas pracy na baterii, jak zapomnimy go naładować, to wystarczy ledwie 10 minut do gotowości do pracy.
- Gniazdo słuchawkowe: do wygodnej równoczesnej pracy przy komputerze.
Yealink T56A: biurkowy telefon VoIP + tablet Android
Porównywanie Yealink T56A do popularnego Yealink T19 jest trochę bezcelowe, gdyż jest to w zasadzie osobna kategoria. Najlepsze co możemy zrobić, to podpowiedzieć Wam, co można zrobić z telefonem stacjonarnym VoIP z 7-mio calowym ekranem (faktycznie tabletem) z systemem Android.
- Ergonomia pracy: istotne dla kogoś, kto z telefonem pracuje naprawdę dużo – przeglądanie książek adresowych, baz kontaktów, przełączanie rozmów etc. jest naprawdę proste, kiedy można to robić dużym, dotykowym ekranie.
- Współpraca z pracownikami mobilnymi: komputer w sekretariacie może korzystać z tych samych narzędzi i aplikacji, co pracownicy mobilni. Dotyczy to nie tylko chmurowych, centralnie zarządzanych książek adresowych, ale też list zadań, szybkich notatek etc.
- Domofon / monitoring: osoba pracująca na recepcji może mieć wygodny dostęp do podglądu monitoringu lub wideodomofonu ze swojego stanowiska pracy.
- Wywołanie karty CRM (Baseline / Livespace): istotne dla użytkowników Call-eX Cloud lub Call-eX (naszej siostrzanej marki oferującej bardziej zaawansowane rozwiązania) przy połączeniu przychodzącym. Obydwa systemy CRM, z którymi zintegrowana jest nasza wirtualna i sprzętowa centrala posiadają własne aplikacje mobilne, dające dostęp do kontaktów i notatek. Tym samym Yealink T56A staje się doskonałym rozwiązaniem dla niewielkiego contact center / infolinii.
- Praca zmianowa: po co możliwość konfiguracji w telefonie aż 16 kont SIP? Jest to wygodne dla pracy zmianowej, jeżeli z danego urządzenia ma korzystać więcej osób.
- WiFi: z tego telefonu można korzystać jedynie z wykorzystaniem kabla zasilania, co na pewno stanowi ułatwienie przy projektowaniu stanowiska pracy.
- Urządzenia peryferyjne Bluetooth: pomijając już zestaw monitoringu, do telefonu można podłączyć np. dodatkową kamerkę internetową czy bezprzewodowy zestaw słuchawkowy z mikrofonem.
Yealink CP930-Base: bezprzewodowe konferencje
Telefony konferencyjne to dość specjalistyczny sprzęt, ale niezmiennie popularny. Przy większym spotkaniu po prostu nic nie zastąpi dobrego, dookólnego mikrofonu i głośników, które pozwolą na komfortową rozmowę wszystkim zgromadzonym – bez znanego z rozmów na Skype “czy teraz słychać?”, na które poważna firma po prostu nie może sobie pozwolić. To co wyróżnia ten model to:
- Mikrofon o zasięgu 6 metrów: czyli dwukrotnie więcej niż poprzedni dostępny u nas model, w praktycznie takiej samej cenie.
- Bezprzewodowy: ten telefon działa ze stacją DECT Yealink W60B tak jak zwykła słuchawka. Dzięki temu telekonferencję można zorganizować w dowolnym pomieszczeniu w firmie. Warto zwrócić uwagę, że technologia DECT jest mniej podatna na zakłócenia niż rozmowa przez WiFi, nawet przy dużej liczbie funkcjonujących urządzeń. Dzięki temu jakość dźwięku zawsze będzie doskonała.
Konftel EGO: bezprzewodowy, mobilny mikrofon i głośnik
Kiedy chcemy organizować telekonferencje, ale przeraża nas wydatek ponad dwóch tysięcy złotych na model opisany powyżej, a nie musimy mieć urządzenia o zasięgu 6 metrów (co wystarcza do obsługi naprawdę sporego pomieszczenia) – to idealnym rozwiązaniem będzie zestaw Konftel EGO, będący po prostu dookólnym mikrofonem z głośnikiem, działającym z komputerem PC lub smartfonem (a zatem i naszymi aplikacjami: Telefon FCN / Call-eX Softphone). W wolnej chwili sprawdzi się jako głośnik bezprzewodowy do muzyki.
- Bezprzewodowy / Przewodowy: do komputera można go podłączyć przez kabel micro USB, natomiast do smartfona przez Bluetooth / NFC.
- Mobilny: 12 godzin pracy na baterii (chodzi o czas wykorzystany na słuchanie muzyki lub telekonferencje) powinno wystarczyć nawet dla najbardziej wymagającego handlowca.
Na sam koniec, zapraszamy wszystkich do naszego sklepu.
Przejdź do strony głównej sklepu FCN »