Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Prasa o konkurencji cz. III

Wczoraj (18 czerwca) w sieci przeczytałem kolejną „dezinformację” EasyCall. Spółka ogłosiła po raz kolejny, że wchodzi na NewConnect oraz, że ma 300 000 użytkowników. Postanowiłem poszperać trochę w archiwach Internetu.

Oto wynik moich poszukiwań:

Pozostawiam rzetelność tej infomacji bez komentarza. Mija około 18 miesięcy i pojawia się kolejny, równie rewelacyjny komunikat…

Od tej chwili motyw wejścia na NewConnect będzie stałym elementem dezinformacji. Mijają do dzisiaj dwa lata i jest on nadal aktualny. Niestety przez trzy kwartały spółka przestaje się rozwijać, bo…

Pewnie to kwestia kryzysu, który dotknął cały świat. Na szczęście po kolejnych 15 miesiącach…

Spółka ogłasza też, że chce przejmować, co komentowałem w moim poprzednim wpisie na blogu (link). Rozwój spółki nabiera też niespotykanej wcześniej dynamiki, bo w niespełna miesiąc później dowiadujemy się, że…

Przez miesiąc przybyło 50 000 klientów. Najwięksi operatorzy powinni uczyć się sprzedaży od EasyCall!

Jednocześnie przeszukanie stron UKE pozwala stwierdzić, że EasyCall posiada około 70 000 własnych numerów telefonicznych. Bardzo optymistycznie można założyć, że około 50 000 z nich jest aktywnych. Gdzie jest 250 000 klientów spółki? W reklamie sponsorowanej Google sama spółka informuje z kolei, że nadal ma 200 000 klientów.

VoIP staje się coraz bardziej dojrzałą gałęzią telekomunikacji, więc może warto, aby środowisko zaczęło dbać o jakość i rzetelność przekazywanych informacji. Chętnie porozmawiam o każdej takiej inicjatywie z osobami zainteresowanymi.

Krzysiek Malicki


Zamknij [X]