Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Prosty sposób dla sprzedawców, jak studzić nerwy klientów dzwoniących do firmy

Idą Święta, będzie się działo. Szczególnie interesujące czasy czekają tych, którzy sprzedają przez Internet. Wiadomo – prezent nie zawsze jest trafiony, w gorączce zakupowej przegapiliśmy, że chodziło nam o coś innego. Handel przed świętami wymaga naprawdę dobrego przygotowania. Dlaczego?

Klienci będą chcieli wymieniać i reklamować zamówione towary. Do firmy trafią maile – dużo maili. A jeszcze więcej osób zadzwoni, aby jak najszybciej wyegzekwować swoje racje. To właśnie w takich „gorących”  czasach wiele firm boleśnie przekonuje się, jak bardzo może im pomóc system automatycznych powiadomień, interaktywnych menu i wielu innych usług jakie oferujemy. Dlaczego? To proste – nic tak nie rozsierdza dzwoniącego klienta, niż uporczywy sygnał zajętego telefonu.

Dlatego postanowiliśmy pójść krok dalej i pokazać Wam jedną z najbardziej zaawansowanych funkcji jakie oferujemy, stworzoną dokładnie w tym celu – studzenia nerwów dzwoniących, aby nie porzucali połączenia, nie wystawiali nam złej opinii w sieci i w końcu pomyślnie załatwili swoją sprawę. Na przykładzie branży, która w świecie e-commerce ma chyba najtrudniej. Jaka to funkcja? Jaka t o branża? Sprawdźcie sami:

Otwórz tekstową wersję infografiki o kolejkowaniu połączeń »

Kliknij aby zobaczyć pełną wersję infografiki o usłudze kolejkowania połączeń


Zamknij [X]