Sierpień z rekordową liczbą rejestracji we FreecoNet
Jest nas coraz więcej, i… nie zwalniamy tempa!
Szykujemy za to kilka nowości, ale o tym wkrótce. A dziś, z tego miejsca witamy nowych Klientów i zapraszamy do bycia w kontakcie na okrągło:)
Teraz będziemy liczyć ilu agentów potrzebuje nasza infolinia i jak optymalnie zaprojektować im grafik pracy i harmonogram dnia. Podstawą obliczeń będzie zwykły biling telefoniczny, a narzędziem dowolny arkusz…
Przedstawiamy Wam nagranie wideo pokazujące jak ustawić kontakt na telefonie po skonfigurowaniu usługi „Wdzwoń się” w panelu FCN. Potrzeba tylko 21 sekund, aby łączyć się z daną osobą lub firmą…
Szampańskiej zabawy, mocnych postanowień na 2016 rok życzy wam cała drużyna FCN. Oby minuty rozmów i faxy w nadchodzącym roku płynęły przez naszą platformę tak szybko jak w odchodzącym. W…