Sierpień z rekordową liczbą rejestracji we FreecoNet
Jest nas coraz więcej, i… nie zwalniamy tempa!
Szykujemy za to kilka nowości, ale o tym wkrótce. A dziś, z tego miejsca witamy nowych Klientów i zapraszamy do bycia w kontakcie na okrągło:)
Uwaga: podamy teraz kilka istotnych faktów z punktu widzenia osoby planującej platformę VoIP dla firmy. Są one uzupełnieniem naszego cyklu o budowaniu infolinii. Piszemy o tym, gdyż w…
Ile czasu potrzebujesz aby przygotować swój BOK na przedświąteczną gorączkę zakupową i poświąteczną bitwę o zwroty i reklamacje nieudanych prezentów? Obydwa okresy to dziesiątki, setki, a czasem nawet tysiące dodatkowych…
Call center to usługa przeznaczona dla firm posiadających infolinię. Jej celem jest skracanie czasu oczekiwania klientów na rozmowę i pomoc w optymalnym wykorzystaniu czasu pracy konsultantów. W świadomości klienta pojawia…