Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Słowa złapane na gorącym uczynku (czyli kiedy przyda się „Rejestrator rozmów” od FreecoNet)

Któż z nas w codziennej pracy nie spotyka się z sytuacją, gdy musi wysyłać ciągi e-maili, dotyczących wciąż tej samej sprawy, z ponawianym, tym samym pytaniem. Kiedy liczy się czas i nie możemy już dłużej czekać na odpowiedź ze strony klienta lub współpracownika, chwytamy za telefon i po prostu do niego dzwonimy. Bezpośrednie telefoniczne ustalenia i słowna akceptacja przesłanych dokumentów pozwalają nam szybko sfinalizować sprawę. I już wykreślamy ją z terminarza lub oznaczamy symbolem „załatwione”, gdy tymczasem nieoczekiwanie na biurku rozdzwaniają się telefony, a skrzynka aż pęka od lawiny e-maili.

To następstwo naszej „z sukcesem” załatwionej sprawy. Spadają na nas gromy, bo oto okazuje się, że nasz adwersarz niezbyt dokładnie doczytał dokumenty, pochopnie zezwolił na coś, co było niedozwolone albo przekazał nam informacje, które były tajne. Jak wtedy udowodnić swoją niewinność i wykazać, że powodem afery nie jest w żadnym razie nasze zaniedbanie? Żeby uniknąć takich, stresujących sytuacji, niezwykle ważne jest, by na wypadek jakiejś sytuacji kryzysowej, mieć potwierdzenie przebiegu rozmowy.

By uchronić swoich użytkowników przed takimi właśnie zdarzeniami, FreecoNet wprowadził usługę „Rejestrator rozmów”, która pozwala na nagrywanie połączeń. Usługa umożliwia rejestrację zarówno połączeń wychodzących, jak i przychodzących dla kont oraz w Call Center, co daje nam bezpieczną swobodę w załatwianiu wszystkich, nawet bardzo ważnych i pilnych spraw przez telefon. Usługę obsługuje się przez osobną konsolę, która pozwala użytkownikowi na konfigurację rejestratora, a także na zarządzanie nagraniami. Rejestrator rozmów od FreecoNet to świąteczny prezent dla tych, którzy niejednokrotnie już zebrali niezasłużone rózgi za sprawy załatwiane przez telefon.


Zamknij [X]