Centrala telefoniczna to urządzenie telekomunikacyjne, będące centralnym punktem firmowej sieci telefonicznej. Pozwala na stworzenie efektywnego systemu telekomunikacyjnego w firmie, który oprócz sprawnego zarządzania ruchem telekomunikacyjnym – wewnętrznym i zewnętrznym, może realizować wiele dodatkowych funkcjonalności.
Nowoczesne centrale telefoniczne IP PBX , obok korzyści jaką jest przełączenie firmy na tanią telefonię VoIP, potrafią realizować wiele dodatkowych funkcjonalności.
Możliwe jest między innymi: tworzenie zapowiedzi głosowych, korzystanie ze skróconej numeracji wewnętrznej, kolejkowanie dzwoniących, nagrywanie rozmów czy automatyczna obsługa klienta dzięki interaktywnemu menu (wybieranie tonowe).
FCN oferuje centralę telefoniczną w modelu Software as a Service, co oznacza, że dostępna jest ona niedużym kosztem, dla praktycznie każdej firmy. Nie jest wymagany zakup i bieżące utrzymanie drogiego urządzenia telekomunikacyjnego.
Oferta FCN przeznaczona jest dla małych firm: zawiera stanowiska dla 3, 5 lub 10 pracowników. Sprawdź szczegóły tutaj.