Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Interaktywne menu (IVR)

„Wybierz 1 aby połączyć się z działem 1, wybierz 2, aby połączyć się z działem 2…”

Załóż konto i testuj wszystkie usługi 30 dni za darmo.

Przejdź do rejestracji »

IVR: Interaktywne menu

Jak to działa?

Pozwoli dzwoniącym trafić zawsze tam gdzie trzeba.

Interactive Voice Response – czyli automatyczne menu, pozwalające dzwoniącym wybierać różne opcje:

  1. Połączyć się z dowolnym numerem telefonu (jeżeli uruchomisz usługę przekierowania w ramach IVR);
  2. Odsłuchać przygotowany wcześniej komunikat systemowy (można go nagrać samodzielnie, albo skorzystać z syntezatora mowy);
  3. Pozwolić użytkownikowi nagrać wiadomość, która zostanie wysłana na Twoją skrzynkę pocztową.

Wszystkie połączenia lub działania mogą być warunkowe i łatwo zdefiniowane z poziomu panelu Twojego konta.

Dzięki tej usłudze, możesz znacząco zwiększyć wydajność swojej infolinii, optymalnie wykorzystując siły swoich pracowników, a także ułatwić życie swoim klientom.

Dlaczego warto?

Automatyzuj swoje infolinie – wiele spraw Klienci mogą załatwić sami;

Oszczędzaj czas Klientów i pracowników.

Ile to kosztuje?

Utrzymanie jednej infolinii – interaktywnego menu kosztuje:

  • 4,10 zł netto;
  • 5,04 zł brutto;

Tę usługę uruchomisz i skonfigurujesz samodzielnie po założeniu konta FCN.

Po rejestracji zyskasz też 30 dni na darmowe testy wszystkich usług.

Jak zwiększyć skuteczność swojego menu (IVR)?

Wykorzystaj te usługi:

Buduj telekomunikację dopasowaną do Twojej firmy

Zobacz jak wykorzystać menu (IVR) i wiele innych usług w praktyce:


Zamknij [X]