Aby uruchomić usługę, wystarczy jedynie poprosić o to nasz Zespół Wsparcia Klienta. Otrzymasz numer stacjonarny, na który będą mogli dzwonić uczestnicy telekonferencji, PIN administratora i PIN dla pozostałych uczestników.
Dane dostępowe do pokoju telekonferencyjnego będą zawsze takie same, dlatego jest to wygodne narzędzie pracy dla firm o rozproszonej strukturze lub posiadających pracowników zdalnych. Informacje o numerze spotkań mogą być stale dostępne w książkach adresowych i nie trzeba będzie ich każdorazowo wysyłać.
Jak można zarządzać usługą po jej uruchomieniu? Po wprowadzeniu PIN administratora uczestnik może m. in.:
Usługą zarządza się z poziomu klawiatury telefonu (wybierając np. *1, *2).
Jeżeli chcesz, aby Twój pokój miał konkretny numer telefonu, albo pochodził z wybranej strefy numeracyjnej w Polsce – zaznacz to w formularzu zamówienia albo podczas rozmowy telefonicznej z Zespołem Wsparcia Klienta.
Oferujemy dwa rodzaje pokojów telekonferencyjnych:
FCN
Zespół Wsparcia Klienta
tel. 22 10 10 100