Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Telekonferencje – instrukcja konfiguracji i zarządzanie

Usługa Telekonferencje w FCN pozwala na zakładanie własnych i trwałych pokojów telekonferencyjnych. Każdy nowy pokój jest otwierany przez Zespół Wsparcia Klienta FCN i jego otwarcie trzeba zgłosić przez formularz na stronie usługi w sekcji dla firm.

Domyślne ustawienia, wartości i ich zmiana

Domyślne uruchomienie usługi powoduje nadanie jej:

  1. Losowego numeru miejskiego w wybranej strefie numeracyjnej –  nadany przez Zespół Wsparcia Klienta FCN
  2. Losowego numeru PIN użytkownika
  3. Losowego numeru PIN administratora

Użytkownik ma możliwość wyboru nie tylko np. docelowej strefy numeru pokoju, ale też określenia własnych PIN-ów. Musi to jednak określić w zamówieniu. Można także zlecić uruchomienie usługi pod już posiadanym, wolnym numerem telefonu (przypominamy, że nowe numery telefoniczne można dodawać samodzielnie do konta po zalogowaniu).

Po realizacji zlecenia przez Zespół Wsparcia Klienta, użytkownik otrzyma wiadomość na wskazany e-mail ze wszystkimi parametrami.

Pokój zabezpieczony metodą CLIP

Istnieje możliwość zmiany metody zabezpieczania pokoju konferencyjnego na metodę CLIP. W tym wypadku należy przekazać do Zespół Wsparcia Klienta FCN listę autoryzowanych numerów telefonicznych. Tylko one będą autoryzowane i będą mogły wdzwaniać się do danego pokoju telekonferencyjnego.

Personalizacja komunikatów

W przypadku wariantu usługi z własnymi komunikatami, do Zespół Wsparcia Klienta FCN trzeba przekazać treść do odczytania przez syntezator (do wyboru jest blisko 50 głosów w 24 językach) lub odpowiednie pliki dźwiękowe. O liście potrzebnych plików powiadomi Zespół Wsparcia Klienta FCN po złożeniu zamówienia.

Sterowanie

Pokój telekonferencyjny FCN jest obsługiwany przez klawiaturę telefonu. Aby dołączyć do konferencji, po połączeniu z jej numerem – na prośbę automatu trzeba podać numer PIN użytkownika lub administratora. Można wykonać następujące czynności po wciśnięciu “*” i numeru:

  • *1 – wyciszenie / odblokowanie wyciszenia (wszyscy użytkownicy)
  • *2 – blokada / zdjęcie blokady telekonferencji (tylko administrator)

Konfiguracja

Pozostałe czynności, takie jak:

  • Zmiana numerów PIN
  • Zmiana numerów telefonicznych

należy zlecić do Zespół Wsparcia Klienta FCN.

Zaawansowane telekonferencje

Oferujemy też zaawansowaną wersję usługi. Pozwala ona na:

  • Samodzielne zakładanie pokojów przez panel WWW
  • Konfigurację zabezpieczeń (PIN, CLIP i list autoryzowanych numerów)
  • Zmianę trybu pracy (numer konferencyjny sam dzwoni do pozostałych uczestników)
  • Definiowanie własnych komunikatów dla syntezy mowy
  • Określenie muzyki odtwarzanej w czasie zawieszenia (MoH – music on hold)

Jest ona dostępna w naszej abonamentowej wirtualnej centrali Call-eX Cloud, naszej siostrzanej marki Datera.

Sprawdź Datera »


Zamknij [X]