Usługa Telekonferencje w FCN pozwala na zakładanie własnych i trwałych pokojów telekonferencyjnych. Każdy nowy pokój jest otwierany przez BOK FCN i jego otwarcie trzeba zgłosić przez formularz na stronie usługi w sekcji dla firm.
Domyślne uruchomienie usługi powoduje nadanie jej:
Użytkownik ma możliwość wyboru nie tylko np. docelowej strefy numeru pokoju, ale też określenia własnych PIN-ów. Musi to jednak określić w zamówieniu. Można także zlecić uruchomienie usługi pod już posiadanym, wolnym numerem telefonu (przypominamy, że nowe numery telefoniczne można dodawać samodzielnie do konta po zalogowaniu).
Po realizacji zlecenia przez BOK, użytkownik otrzyma wiadomość na wskazany e-mail ze wszystkimi parametrami.
Istnieje możliwość zmiany metody zabezpieczania pokoju konferencyjnego na metodę CLIP. W tym wypadku należy przekazać do BOK FCN listę autoryzowanych numerów telefonicznych. Tylko one będą autoryzowane i będą mogły wdzwaniać się do danego pokoju telekonferencyjnego.
W przypadku wariantu usługi z własnymi komunikatami, do BOK FCN trzeba przekazać treść do odczytania przez syntezator (do wyboru jest blisko 50 głosów w 24 językach) lub odpowiednie pliki dźwiękowe. O liście potrzebnych plików powiadomi BOK FCN po złożeniu zamówienia.
Pokój telekonferencyjny FCN jest obsługiwany przez klawiaturę telefonu. Aby dołączyć do konferencji, po połączeniu z jej numerem – na prośbę automatu trzeba podać numer PIN użytkownika lub administratora. Można wykonać następujące czynności po wciśnięciu “*” i numeru:
Pozostałe czynności, takie jak:
należy zlecić do BOK FCN.
Oferujemy też zaawansowaną wersję usługi. Pozwala ona na:
Jest ona dostępna w naszej abonamentowej wirtualnej centrali Call-eX Cloud, naszej siostrzanej marki Datera.
Sprawdź Datera »Zamawiasz teraz:
Planujesz większe zakupy i nie chcesz zamawiać teraz? Chcesz wykorzystać kupon do wielu produktów?
Dodaj do koszyka
Wypełnij formularz, aby kupić szybko wybrany produkt