Wśród użytkowników telefonii stacjonarnej panuje błędne przekonanie, że numeru od tradycyjnego operatora nie można przenieść do operatora VoIP. Przekonanie to jest całkowicie błędne – do VoIP można przenieść każdy numer stacjonarny, niezależnie czy od tradycyjnego operatora czy od innego operatora VoIP.
Przenoszenie numerów do FCN jest bardzo proste, a większość formalności załatwia operator.
Proces przenoszenia numerów wygląda następująco:
1. Załóż konto w FCN i wybierz swój tymczasowy numer telefonu
2. Wypełnij formularz w Panelu Użytkownika (zakładka Konfiguracja » Numery » Przeniesione)
3. Oczekuj na maila od naszego Konsultanta ds. Przenoszenia Numerów: otrzymasz dokumenty, które należy wydrukować, podpisać i odesłać do FCN ich skany. W mailu zwrotnym otrzymasz potwierdzenie przyjęcia Twojego wniosku.
4. Wyślij nam podpisane dokumenty tradycyjną pocztą na adres:
AITON CALDWELL
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
z dopiskiem PRZENOSZENIE NUMERÓW
5. My zajmujemy się resztą! Poinformujemy mailem o ustalonym z obecnym operatorem, terminem przeniesienia numeru.
Uwaga!
Pamiętaj, aby nie rozpoczynać procesu przenoszenia numeru samodzielnie. W ten sposób nie będziemy mieli możliwości przeniesienia numeru do FCN. W zależności od operatora, procedura przenoszenia numeru może trwać nawet do 30 dni, ze skutkiem na koniec miesiąca.