W połowie marca br. w ramach FreecoNet przeprowadziliśmy badania opinii użytkowników na temat platformy. 14 dni, 3851 wypełnionych ankiet, 4 telefony IP jako nagrody dla uczestników badania – tak wyglądało to od strony „technicznej”. Oprócz tego uzyskaliśmy oczywiście wiele cennych informacji o naszych klientach i ich potrzebach.
Jakie to informacje? W skrócie przedstawiają się one następująco:
- do FreecoNet trafiacie głównie dzięki tzw. „poczcie pantoflowej”:),
- cenicie możliwość darmowych rozmów z użytkownikami platformy, niskie ceny połączeń, a także bogaty zestaw usług dodanych,
- z FreecoNet w większości korzystacie codziennie,
- zależy Wam na utrzymaniu stabilności i bezawaryjności platformy,
- jesteście zadowoleni z jakości obsługi klienta – zarówno telefonicznej, jak i mailowej,
- TelArena to dla wielu z Was bardzo istotny element oferty,
- ranking popularności po raz kolejny wygrała usługa Wirtualnego Faxu!
Bardzo dziękujemy Wam za udział w badaniu, zaangażowanie i wszystkie opinie, które z pewnością będą dla nas nieocenionym źródłem informacji przy projektowaniu nowych rozwiązań.
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o wynikach ankiety, zapraszamy do zapoznania się z raportem badań opinii klientów indywidualnych oraz biznesowych.