Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Edukacja innych miarą sukcesu nowoczesnej firmy

Jakiś czas temu na naszym blogu pojawiło się pytanie o akcje edukacyjne jakie prowadzi FreecoNet, postanowiliśmy więc pociągnąć temat i opisać nieco szerzej naszą działalność w tym zakresie. Jako firma nowoczesna, stale rozwijająca się, wprowadzająca wiele innowacyjnych rozwiązań, złożona z młodych specjalistów w branży oraz przede wszystkim jako lider polskiego rynku VoIP, czujemy się w obowiązku dzielić się naszą wiedzą z innymi, dlatego też FreecoNet często angażuje się w róznego rodzaju ciekawe przedsięwzięcia.

Działalność edukacyjna FreecoNet, opiera się głównie na publikowanych artykułach prasowych, wypowiedziach do gazet czy znanych portali oraz działalności eksperckiej. Jako przykład można tu wymienić np. marcowy artykuł „Telefonia internetowa w nowoczesnej firmie”, który ukazał się w portalu nf.pl (www.nf.pl), dzięki któremu każda firma mogła dowiedzieć się, w jaki sposób może rozpocząć korzystanie z telefonii internetowej. Innym przykładem jest kwietniowe wydanie Computerworld z artykułem „Atak na VoIP”, który powstał w oparciu o doniesienia zespołu FreecoNet o nadużyciach na rynku telefonii internetowej. Zachęcamy także do częstego odwiedzania strony www.fortel.info, na której Jan Wyrwiński występuje w roli jednego z ekspertów, publikując róznego rodzaju ciekawe porady, opinie itp.

Członkowie zespołu FreecoNet nie działają jednak jedynie za pośrednictwem pism czy portali, często „pokazują swoją twarz”, biorąc udział w różnego rodzaju konferencjach, czy prowadząc warsztaty. Wypada w tym miejscu wspomnieć np. o Międzynarodowych Targach Innowacyjności, Badań i Nowych Technologii – Brussels Innova 2008, które odbyły się w listopadzie ubiegłego roku. Innowacyjne rozwiązanie telefonii internetowej FreecoNet zostało tam zaprezentowane pośród najciekawszych wynalazków z całego świata (!). W ramach edukowania społeczności lokalnej, pod koniec kwietnia br. na terenie Uniwersytetu Gdańskiego obyła się konferencja „Business Works”, poświęcona branży IT. Przedstawiciel FreecoNet przybliżył jej uczestnikom pojęcie VoIP, opisując jego zalety i (nieliczne) wady, a nawet zdradzając tajniki nie tylko jak oszczedzić dzięki telefonii internetowej, ale nawet jak na niej zarobić. FreecoNet chętnie angażuje się również w ciekawe przedsięwzięcia niezwiązane bezpośrednio w branżą, w której funkcjonuje. Jako przykład można tu wymienić „I Trójmiejski Turniej Negocjacyjny”, organizowany przez Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej (marzec 2009), w kórym Prezes FreecoNet zasiadał w ławie szacownego jury. Pod koniec kwietnia Krzysztof Malicki, pomysłodawca i jeden z twórców FreecoNet, wziął także udział w debacie pt. „Korporacja czy własna firma? Ścieżki rozwoju w biznesie”, która odbyła się na Politechnice Gdańskiej, w ramach programu „Przedsiębiorczość – inicjatywa Leszka Czarneckiego”. W spotkaniu ze studentami wzięli także udział: Grażyna Piotrowska-Oliwa prezes zarządu PTK Centertel oraz Tomasz Sielicki, jeden z twórców Computerlandu. Spotkanie zostało wyemitowane na antenie TVN CNBC Biznes oraz szeroko komentowane w prasie, m.in w Dzienniku Bałtyckim oraz Gazecie Wyborczej.

To tylko nieliczne przykłady, jednak pokazują szeroki zakres działalności edukacyjnej FreecoNet. Naszym zdaniem miarą sukcesu firmy jest nie tylko jej własny rozwój, ale przede wszystkim wpływ na otoczenie. Oczywiście zrobić można dużo więcej.. ale wszystko po kolei 🙂


Zamknij [X]