Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Firmowa infolinia: 6 argumentów za i 3 dobre rady na początek

Dlaczego warto mieć firmową infolinię? Sprawdźcie naszą najnowszą infografikę, aby otrzymać odpowiedź na to pytanie. Uprzedzamy pytania – warto nie tylko dlatego, że na naszej platformie VoIP można ją mieć nawet za kilka złotych miesięcznie w swoim koncie prepaid. Nie dlatego, że można ją sobie zbudować całkowicie samodzielnie, a potem edytować zgodnie z własnymi upodobaniami.

Najważniejsi są przecież dzwoniący do nas klienci, którzy chcą swoje sprawy załatwić szybko i bezproblemowo. To o nich właśnie jest ta infografika. Ponieważ na naszej platformie funkcjonuje już ponad 150 aktywnych infolinii, postanowiliśmy się podzielić naszą opinią na temat tego, jak ma się telefon w starciu ze stronami WWW, czatami czy Facebookiem w XXI wieku.
Otwórz tekstową wersję infografiki o numerach infolinii »

Kliknij i zobacz pełną wersję infografiki o platformie FCN


Zamknij [X]