Firmowe Call Center ma na celu profesjonalną obsługę klienta poprzez kolejkowanie połączeń, w przypadku gdy wszyscy konsultanci prowadzą rozmowy. Z chwilą zakończenia rozmowy przez konsultanta łączona jest do niego automatycznie pierwsza osoba oczekująca w kolejce. Pozostałe osoby oczekujące są informowane o zmianie ich pozycji w kolejce.
Z uwagi na koszty założenia Call Center, tego typu serwisy możemy napotkać głównie w przypadku dużych korporacji. Niemniej jednak każda firma, mająca na celu profesjonalny wizerunek i obsługę klienta, może zadbać o własne Call Center oparte na coraz to bardziej powszechnym modelu SaaS (Software as a Service) polegającym na świadczeniu usług z poziomu przeglądarki internetowej.
Rozwiązania dla firm oparte na technologii VoIP idealnie wpasowują się w środowisko małych i średnich przedsiębiorstw z uwagi na niskie koszty oraz niemal natychmiastową możliwość uruchomienia systemu do działania. Zakładając konto u operatora telefonii VoIP zyskujesz nie tylko na tanich połączeniach. To co wyróżnia zaawansowane platformy operatorów, to możliwość zaprojektowania przez użytkownika własnego systemu telekomunikacyjnego, który umożliwi usprawnienie komunikacji z klientami oraz wewnątrz firmy.
Chcesz wiedzieć więcej?
Ciąg dalszy artykułu znajdziesz na stronie
naszego partnerskiego sklepu 4IP: http://4ip.pl/pl/n/19
[Źródło: 4IP]