Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Jak mierzyć efektywność reklam ubezpieczeń telefonem? [poradnik gościnny]

Bez mierzenia efektów reklamy wydatki na nią są bezcelowe. Musimy wiedzieć ilu klientów (lub telefonów od potencjalnych klientów) dała nam reklama z każdego źródła osobno. Ilu potencjalnych klientów zadzwoniło do nas dzięki reklamie w wyszukiwarkach, ilu klientów trafiło do przez reklamę w prasie, a ilu z radia?

Na te pytania odpowiada Marcin Kowalik specjalista ds. performance marketingu, z dużym doświadczeniem promocji w branży gdzie telefon jest bardzo istotnym narzędziem pozyskiwania klientów: ubezpieczeniach.

Z jego artykułu dowiecie się:

  • Jak skrócić ścieżkę konwersji klienta na ubezpieczenia?
  • Jak mierzyć z której reklamy przyszły telefony od nowych klientów?
  • Jak obliczyć ROI (zwrot z inwestycji w reklamę) przy reklamach emitowanych w wielu mediach naraz?
Przeczytajcie pełną wersję artykułu na blogu Marketingdla.pl »


Zamknij [X]