Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Naprawdę lubimy faksować, czyli 2017 rok w FCN

W 2017 roku, nasza platforma obsługiwała ponad 4500 aktywnych faksów, które wysłały lub odebrały łącznie ponad 7 milionów dokumentów. Kto je wysyła i dlaczego w XXI wieku, dobie e-maila, mediów społecznościowych i komunikatorów internetowych, których jest obecnie chyba więcej niż wariantów gry „połącz razem trzy cukierki” – o tym pisaliśmy już w naszym artykule, który możecie przeczytać tutaj.

Ciekawych danych jest jednak więcej. Jak użytkownicy korzystają z FCN? Kilka ciekawych liczb pokazuje nasza mała infografika:

Mini infografika. FCN w 2017 to: 14-ty rok działalności, 15 milionów minut rozmów, 7 milionów faksów, 152 infolinie. Najpopularniejsze usługi to fax (4500 aktywnych), komunikaty (2200 aktywnych), warunek (850 aktywnych), menu ivr (650) i synteza mowy (430)

FCN to przede wszystkim platforma przeznaczona dla firm – mikro, małych i średnich. Tłumaczy to dużą liczbę wirtualnych faksów czy popularność infolinii, czy usług takich jak Warunek stosowanych w biurach.

Dla wielu jednak to platforma do rozmów zagranicznych. Nic dziwnego, w końcu do niektórych krajów można u nas dzwonić wielokrotnie taniej niż u popularnych operatorów telefonii komórkowej. W 2018 roku powinno to być jeszcze łatwiejsze dzięki naszej własnej aplikacji iOS/Android Telefon FCN (tutaj możecie się z nią zapoznać).

Mamy nadzieję, że w 2018 roku wydzwonionych minut, wysłanych faksów i aktywnych usług będzie jeszcze więcej!


Zamknij [X]