Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Pokaż swoim klientom, że dbasz o najwyższe standardy obsługi!

Firmowa centrala telefoniczna: automatyczna obsługa klientów przez telefon, sprawne kierowanie połączeń przychodzących do wskazanych osób, tonowe wybieranie – brzmi profesjonalnie? I drogo…? Wielu z nas kojarzy się to z dużymi inwestycjami, a co za tym idzie rozwiązaniem dostępnym jedynie dla wielkich firm. A wcale nie musi tak być!

Jeszcze do niedawna korzystanie z centrali telefonicznej faktycznie wiązało się z zakupem kosztownej infrastruktury informatycznej, oprogramowania, aktualizacji, etc. Na szczęście to już przeszłość – dziś możesz śmiało zapomnieć o wysokich kosztach i korzystać z Wirtualnej Centralki!


Czym jest Wirtualna Centralka?

To zestaw usług umożliwiających automatyczną obsługę osób dzwoniących do Twojej firmy. Dzięki temu, że rozwiązanie jest „wirtualne” nie musisz kupować drogiego sprzętu – wszystkie usługi uruchamiasz i konfigurujesz przez Panel Użytkownika dostępny z poziomu przeglądarki www. Jedyne, czego potrzebujesz to internet i telefon.


Jak to wygląda w praktyce?

Klient dzwoniący do Twojej firmy usłyszy powitalny komunikat głosowy oraz zostanie poproszony o wybranie działu, z którym chce zostać połączony (np. „Witaj w firmie ABC. Jeśli chcesz połączyć się z Działem Administracji – wybierz 1, z Działem Sprzedaży – wybierz 2, z Działem Marketingu – wybierz 3…”). Jeśli wybierze Dział Sprzedaży, a daną sprawą będzie zajmowała się Administracja, pracownik może w łatwy sposób przełączyć rozmowę do odpowiedniej osoby nie przerywając połączenia.

Dodatkowo, możesz korzystać także z komunikatów głosowych, które będą pojawiały się po godzinach pracy Twojego biura, np. „Informujemy, że biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16. Prosimy o pozostawienie wiadomości lub kontakt mailowy pod adresem biuro@twojafirma.pl. W celu nagrania wiadomości, wybierz 1”.

Możesz również zaoszczędzić czas swoich klientów, przydzielając każdemu pracownikowi numer wewnętrzny. W tym przypadku, klient od razu może kontaktować się z osobą, z którą wcześniej rozmawiał bądź której numer zdefiniowany jest na stronie www. Dzięki temu nie będzie musiał „przechodzić” przez system zapowiedzi i bezpośrednio połączony zostanie z wybranym pracownikiem.

To tylko niektóre z zastosowań – więcej o usługach Wirtualnej Centralki dowiesz się na stronie: www.wirtualnacentralka.pl

Zastanawiasz się ile to wszystko może kosztować? Miesięczny koszt to już od 25 zł netto.
Brzmi niewiarygodnie? Sprawdź sam!

Odwiedź nową stronę www.wirtualnacentralka.pl


Zamknij [X]