Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Rok 2012 okiem FreecoNet

Przyszedł nowy rok, a z nim nowe plany, nowe wyzwania i nowe możliwości. Dla nas był to czas intensywnych prac nad rozwojem platformy FreecoNet – przez te 12 miesięcy powstało naprawdę mnóstwo nowych pomysłów, które niebawem ujrzą światło dzienne, ale… o tym trochę później.

A teraz przyszedł czas na małe podsumowanie roku okiem FreecoNet, a więc w skrócie wyglądało to tak:

INTEGRACJA TELEFONII VoIP Z SYSTEMEM CRM – czyli doskonałe narzędzie dla biznesu! Podjęliśmy współpracę z Firmao (dostawcą systemów CRM), dzięki czemu nasi klienci mają możliwość integracji telefonii VoIP z systemem CRM. Rozwiązanie to pozwala m.in. na automatyczną telefoniczną obsługę klienta, szybką i pełną prezentację danych osób dzwoniących, automatyczną identyfikację klienta na podstawie numeru telefonu i wiele innych. Szczegóły znajdziecie tutaj.

BADANIE OPINII KLIENTÓW – w maju 2012 r. ponad 3000 naszych użytkowników wzięło udział w badaniu satysfakcji klientów, w którym mogli oni ocenić ofertę FreecoNet, wskazać swoje oczekiwania dotyczące oferty – krótko mówiąc mogliśmy poznać się trochę bliżej. Takie badanie to źródło cennych informacji, dzięki nim wiemy jakie są Wasze potrzeby w zakresie telekomunikacji i mamy możliwość dopasowania naszej oferty do Waszych oczekiwań. Wszystkim zainteresowanym przedstawiamy raport z badania klientów indywidualnych i klientów biznesowych.

APLIKACJA MOBILNA FREECONET – do Waszej dyspozycji oddaliśmy naszą autorską aplikację mobilną służącą do zarządzania kontem FreecoNet przez smartfona. Pozwala ona na obsługę Wirtualnego Faxu za pomocą telefonu komórkowego, synchronizację kontaktów, zestawienie połączenia czy też sprawdzania na bieżąco bilingu połączeń. Aplikacja dostępna jest za darmo w sklepie Google Play. Wyniki badań potwierdziły, że korzystanie z VoIPa przez telefon komórkowy jest dla Was bardzo istotne, tym samym projektowanie i rozwijanie rozwiązań mobilnych stało się priorytetowym kierunkiem rozwoju FreecoNet. Więcej informacji na ten temat wkrótce!

NOWY OPERATOR TATA COMMUNICATIONS – w czerwcu na naszej platformie pojawił się nowy operator TATA Communications, dzięki czemu realizacja połączeń przebiega jeszcze sprawniej. A dodatkowo, nowy operator to większe oszczędności (niższe stawki za połączenia zagraniczne) oraz wyższa jakość połączeń.

NOWE SERWISY INTERNETOWE – chcąc pokazać jak wiele możliwości dają usługi dodane FreecoNet, przedstawiliśmy Wam je w lekko odmienionej formie. I tak oto powstały „mikrostrony”:

  • www.wirtualnyfaks.pl – większości z Was ten serwis był znany, jednak we wrześniu zyskał zupełnie nowe oblicze!
  • www.infolinie24.com – serwis, w którym znajdziecie wszystko, co chcielibyście wiedzieć o stworzeniu firmowej infolinii.
  • www.wirtualnacentralka.pl – serwis ukazujący zalety i możliwości centralki dostępnej online o każdej porze dnia i nocy z każdego miejsca na świecie!


Oto najważniejsze wydarzenia w kalendarzu FreecoNet na rok 2012. W roku 2013 czeka nas jeszcze więcej zmian, nowości i usprawnień. Jesteśmy w kontakcie!:)


Zamknij [X]