Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Science fiction w Twoim biurze

Dzisiejszym osiemnastolatkom zapewne trudno byłoby wyobrazić sobie świat bez telefonów komórkowych. Jest to niesamowita zmiana i przeskok w technologicznej świadomości, w porównaniu do sięgającej głębiej pamięci naszych rodziców i dziadków, dla których nawet telefon stacjonarny był często nieosiągalnym luksusem. W połowie lat 90-tych rozwój rynku telekomunikacyjnego ruszył pełną parą i w bardzo szybkim tempie zupełnie zmienił nasze życie. Możliwości komunikacyjne na wyższy poziom wprowadził rozwój internetu. Doszło do kolejnego technologicznego przełomu – narodzin i szybkiego rozkwitu telefonii VoIP. Zaczął spełniać się sen o darmowych rozmowach telefonicznych, a rozwijająca się wciąż technologia umożliwiła korzystanie z coraz bardziej „inteligentnych” usług dodanych. Wkroczyliśmy w świat znany z filmów science fiction, gdzie maszyny „mówią”, a telefony same się odbierają…

Dziś operatorzy proponują coraz bardziej zaawansowane technologicznie rozwiązania. Wśród nich, poprzeczkę nieustannie podnosi także FreecoNet. Dzięki oferowanym przez operatora usługom z wykorzystaniem syntezatora mowy IVONA, możemy stworzyć automatyczny system przekierowań połączeń, kreować powitania oraz wdrożyć w firmie interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Nie trzeba już tracić codziennie czasu na odbieranie telefonów, skierowanych do kogoś innego i biegać między firmowymi pokojami w poszukiwaniu adresata połączenia. Usługi Menu i Wybierz wewnętrzny pozwalają od razu skierować rozmowę do odpowiedniej osoby w firmie. Co więcej, dzięki opcji Warunek można ustawić system przełączania osoby dzwoniącej do różnych użytkowników np. w zależności od dnia tygodnia i od tego, kto dzwoni (np. obcokrajowiec będzie kierowany do konsultanta mówiącego po angielsku).

Nie musimy także martwić się o to, że stracimy potencjalnego klienta, gdy akurat jesteśmy poza biurem. Usługa Przekieruj umożliwia przełączenie osoby dzwoniącej na dowolny numer telefonu. Rozmowa kierowana jest przez jedno z założonych kont w panelu FreecoNet. Jeszcze bardziej zaawansowaną opcją jest usługa Znajdź mnie. „Inteligentny” system umożliwia wskazanie nie jednego, ale wielu miejsc, w których możemy przebywać i do których należy po kolei spróbować przełączyć połączenia przychodzące.

Gdybyśmy zaś chcieli zorganizować kampanię telefoniczną na dużą skalę – wyręczy nas w tym „gadający telefon”. Dzięki MassDial w ofercie FreecoNet, nie potrzebujemy dziesiątek konsultantów pracujących dzień i noc. Możemy wygodnie rozsiąść się w fotelu, a usługa w automatyczny sposób poinformuje setki naszych klientów o nowościach albo złoży im życzenia okolicznościowe.

Tym sposobem, technologia, która jeszcze niedawno wydawała się jedynie wymysłem bujnej wyobraźni pisarzy, dziś wkracza w nasze życie. Nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne pomagają firmom, usprawniając działanie biur i ograniczając koszty działalności. Zadowoleni są także klienci, którzy w informacyjnym „gąszczu” mogą sprawnie dotrzeć do pożądanej treści. Rzeczywistość zaczyna doganiać nierealny jeszcze niedawno świat science fiction. Niemożliwe, staje się możliwe. Pozostaje czekać i bacznie obserwować kolejne zmiany.. a co będzie dalej zależy już tylko od naszej wyobraźni.


Zamknij [X]