Ile czasu potrzebujesz aby przygotować swój BOK na przedświąteczną gorączkę zakupową i poświąteczną bitwę o zwroty i reklamacje nieudanych prezentów? Obydwa okresy to dziesiątki, setki, a czasem nawet tysiące dodatkowych połączeń telefonicznych. FCN pozwala przygotować się na tę nawałnicę samodzielnie – w jeden dzień.
Dlaczego warto mieć dobry numer telefoniczny? Numer VIP srebrny, złoty lub platynowy jest znacznie lepiej widoczny w reklamie czy stronie WWW, łatwiejszy do zapamiętania i efektowny. Budzi zaufanie, a brak zaufania to poważna bariera na drodze produktu do e-koszyka. Klient chce wiedzieć, że ze sklepem będzie kontakt i nie będzie problemów z ewentualnym zwrotem czy wsparciem. O zaletach dobrych numerów przeczytasz na naszej infografice:
Zobacz infografikę o numerach VIP »Dodatkowo, nie musisz być wielkim graczem, aby w przystępnej cenie uruchomić profesjonalną infolinię pod numerem 801. Jeżeli będzie do ciebie dzwonić dużo osób – to za taki numer zapłacisz jedynie kilka złotych. O tym, dlaczego warto pomyśleć nad numerem 801, przeczytasz na naszej infografice:
Zobacz infografikę o numerach 801 »Jaki kolor? Jaki rozmiar? Kiedy będą akcesoria? Czy firma zdąży z wysyłką przed świętami? Niecierpliwy klient potrzebuje informacji szybko. Jak je dostanie – kliknie “Kup teraz” albo wrzuci produkt do koszyka. Dlatego tak dużo osób w gorącym okresie po prostu dzwoni, a jeżeli nie uzyska połączenia z pracownikiem – kończy zakupy u konkurencji.
Ratunkiem jest usługa VoIP “call center”, przeznaczona dla firmowej infolinii. Pomaga skrócić czas oczekiwania klientów na rozmowę i optymalnie wykorzystać czas pracy konsultantów. Kupuje firmie także trochę czasu, gdyż automat z syntezą mowy informuje dzwoniących o tym, ile czasu muszą poczekać na rozmowę. O tym, jakie są jej zalety, przeczytacie na naszej infografice:
Zobacz infografikę o kolejkowaniu połączeń »Skoro jest już jasne dlaczego warto, to pora przeczytać jak się do tego zabrać. Plan to podstawa – na początek zacznij od prostego poradnika. Dowiesz się z niego, jakie są podstawowe zasady budowy infolinii, aby klienci zakończyli rozmowę kupując produkt, a nie ginąć w czeluściach interaktywnego drzewka.
Przeczytaj prosty poradnik o budowie call center»Na platformie VoIP FCN wszystko zrobisz sam. Nawet rozbudowana infolinia może zostać wyklikana w jedno popołudnie (zakładając, że masz plan tego, co chcesz osiągnąć). Na tym etapie budowy infolinii pomoże tobie już szczegółowy poradnik z instrukcją konfiguracji:
Przeczytaj zaawansowany poradnik o budowaniu call center»Klient, który dzwoni przed świętami jest najczęściej po prostu zaciekawiony i potrzebuje dodatkowych informacji aby zdecydować się na zakup. Większość pytań dotyczy konkretnego produktu i dlatego chcemy odebrać jak najwięcej rozmów.
Klient, który dzwoni po świętach, jest najczęściej zdenerwowany i niezadowolony z produktu. Prezent był nieudany, albo po prostu podjęta decyzja była zła. Prawo jest twarde i od umowy zawartej zdalnie – ma prawo odstąpić w terminie dwóch tygodni, bez względu na wytłumaczenie.
Większość pytań w tym okresie jest powtarzalna i dotyczy tak naprawdę zwrotu lub wymiany towaru. Rozmowy bywają dłuższe i mniej przyjemne i naprawdę dla dobra własnego jak i zdenerwowanych klientów – nie musisz się nimi torturować. Możesz wszystkim pomóc, decydując się na większą automatyzację infolinii w tym okresie.
|
Uprzejmość popłaca. Można bezpiecznie założyć, że bardziej denerwujące od dwóch tygodni oczekiwania na zwrot towaru jest brak wiedzy o tym, jak długo trzeba czekać. Przedłużający się sygnał oczekiwania na rozmowę albo zajętości jest mocniejszą zachętą do wystawienia negatywnej opinii na Ceneo.pl czy Allegro.pl niż taki komunikat: “Przepraszamy, z powodu bardzo dużej liczby zamówień, czas oczekiwania na zwrot może sięgnąć dwóch tygodni. Prosimy pozostawić informacje o zamówieniu, a na pewno się nim zajmiemy.” |
![]() |
Nie możesz sobie pozwolić na utonięcie w zalewie zgłoszeń na BOK. Nowych klientów musisz łapać cały czas i musisz być dla nich dostępny. Pomoże w tym usługa interaktywnego menu. Prosty wybór: “Jeżeli chcesz kupić nowy produkt wciśnij 1, jeżeli chcesz skontaktować się z BOK wciśnij 2” pomoże tobie szybko przydzielić połączenia do odpowiedniego pracownika. |
![]() Nagraj wiadomość » |
Ta usługa to wygodniejsza poczta głosowa – wiadomości przychodzą jako pliki dźwiękowe na adres e-mail i nigdy nie są kasowane. W odróżnieniu od poczty głosowej – możesz w ten sposób udostępnić nagrania np. całemu helpdeskowi IT albo BOK, żeby mogli łatwo przejmować i doprowadzać do końca zgłoszenia. |
|
Przezorny zawsze ubezpieczony. Nagrywaj całe rozmowy i sprawnie rozpatruj reklamacje. Pliki dźwiękowe możesz przechowywać na serwerze FCN, jak i przekazywać je na własny. Dzięki nagranym wcześniej komunikatom użytkownicy mogą zostać powiadomieni o tym, że ich rozmowa będzie nagrywana. Dzięki funkcjom interaktywnego menu (IVR), przekierowaniom i warunkom – bez problemu uruchomisz nagrywanie rozmów dopiero wtedy, kiedy będzie ono potrzebne. |
Rozrysuj sobie ścieżkę klienta na tablicy, po czym wyklikaj swoje rozwiązanie. FCN to prepaidowa platforma VoIP, na której wszystko możesz zrobić samodzielnie – dokładnie tak jak tego potrzebujesz.
Zamawiasz teraz:
Planujesz większe zakupy i nie chcesz zamawiać teraz? Chcesz wykorzystać kupon do wielu produktów?
Dodaj do koszyka
Wypełnij formularz, aby kupić szybko wybrany produkt