Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Skuteczny e-commerce dzięki telefonii VoIP

Polski rynek e-commerce wkroczył w okres silnego rozkwitu i przekonał do siebie większość, z ciągle poszerzającego się grona e-klientów. Skuteczny sklep internetowy musi budzić zaufanie oraz zapewniać odpowiednią jakość obsługi klienta podczas realizacji transakcji online.

Jeśli zatem chcemy zapewnić sprawną obsługę oraz profesjonalny wizerunek firmy, niezbędny jest kontakt telefoniczny umieszczony na stronie. Dzięki infolinii klient ma możliwość szybkiego kontaktu ze sklepem i zawsze może dopytać o produkt, jego dostępność czy też termin realizacji wysyłki.

Z uwagi na fakt, iż ponad połowa polskich sklepów internetowych jest obsługiwana przez jedną lub dwie osoby, częstą praktyką jest podawanie klientom numeru komórkowego. Taki kontakt nie jest dobrym sposobem na pożądany wizerunek firmy, gdyż kojarzy się bardziej z załatwianiem spraw „po drodze”, ,”przy okazji” i ,”w biegu”. Zdecydowanie lepiej wygląda numer stacjonarny, pod którym wiadomo, że po drugiej stronie do odebrania telefonu wyznaczona jest osoba, która pomoże w ewentualnych problemach czy wątpliwościach.

Odpowiedni kontakt telefoniczny podnosi wiarygodność oraz daje naszym klientom poczucie dobrej i rzetelnej obsługi. W bardzo wielu przypadkach transakcja się nie odbędzie, jeśli klient nie może skontaktować się z Twoim e-biznesem przez telefon lub też odniesie wrażenie nieprofesjonalnej firmy podczas próby nawiązania kontaktu.

Profesjonalny system obsługi połączeń telefonicznych oparty na VoIP

Dzięki telefonii internetowej, Twój biznes e-commerce może znacznie zyskać na wizerunku profesjonalnego i godnego zaufania sklepu już od pierwszego kontaktu telefonicznego, nawet jeśli zarządzasz nim sam z zacisza własnego domu. Korzystając z hostowanych usług VoIP na platformie operatora możesz własnoręcznie stworzyć odpowiedni dla siebie system, nieodbiegający od drogich standardów telekomunikacyjnych wykorzystywanych w dużych firmach. Wszystko to bez ponoszenia większych inwestycji i długoterminowych zobowiązań, w cenie od kilku do kilkunastu złotych miesięcznie.

Aby uruchomić poszczególne usługi, wystarczy zalogować się do dostępnego przez internet panelu klienta i zaznaczyć kliknięciem interesujące nas opcje. Przykładowo na platformie FreecoNet, która oferuje najbardziej rozbudowany pakiet usług dodanych pośród wszystkich operatorów VoIP w Polsce, stworzenie systemu powitań i przekierowań połączeń wymaga uruchomienia jedynie kilku narzędzi, które wspólnie będą tworzyły profesjonalny system IVR, z wykorzystaniem syntezatora mowy lub własnych nagrań.

Podstawowe korzyści:

  • niski koszt oraz prosta implementacja systemu,
  • mobilność,
  • podniesienie prestiżu sklepu internetowego,
  • profesjonalny system obsługi połączeń przychodzących,
  • możliwość wykonywania połączeń wychodzących po bardzo atrakcyjnych cenach,
  • zwiększenie efektywności obsługi klientów,
  • wzrost zadowolenia klientów.

Polecane urządzenia VoIP:

Szczegóły dotyczące zastosowania tego rozwiązania znajdziecie na stronie naszego partnerskiego sklepu internetowego 4IP: http://www.4ip.pl/pl/n/15

[Źródło: 4IP]


Zamknij [X]