FCN to znacznie więcej niż tylko telefon do dzwonienia. To mnóstwo funkcji, które mogą ułatwić Tobie życie albo usprawnić działanie firmy. Za mniej niż 11 zł miesięcznie.
Jak?
Przygotowaliśmy dla Was infografikę, która pokaże Wam jak stworzyć sprawny system telekomunikacyjny.
Często szukamy programów komputerowych lub gadżetów, które mają nam pomóc w codziennej pracy, a zapominamy o jednym z najważniejszych narzędzi jakim jest telefon. Jasne, można „tylko dzwonić i odbierać”. Można jednak wykorzystać go efektywniej, jako kluczowe narzędzie sprzedażowe – obok poczty elektronicznej, systemu CRM czy księgowego.
Zobaczcie naszą infografikę – to pierwszy krok do budowy lepszej telekomunikacji, która zarabia.
Załóżmy, że prowadzisz niewielki sklep internetowy. Masz własną stronę, sprzedajesz też na Allegro i w sklepie stacjonarnym. Wszystko robisz sam. Biurokracja, promocja, przyjmowanie i realizacja zleceń, rozmowy z klientami… jest tego naprawdę dużo.
Na początku udostępniałeś publicznie numer komórkowy. Plusem takiego rozwiązania jest to, że jesteś zawsze dostępny. Minusem także – klienci dzwonią kiedy chcą, a czasem żeby wykonać swoją pracę – musiałeś wyłączać telefon.
Postanowiłeś znaleźć złoty środek – system telekomunikacyjny VoIP, który pozwoli Tobie być dostępnym dla klientów, a równocześnie ułatwi pracę dzięki swoim funkcjom.
Jak to działa?
Otwórz tekstową wersję infografiki o FCN dla mikrofirmy »