Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

W Internecie o VoIP bardziej konkretnie

Możliwości analityczne pomiaru ruchu w sieci Internet są coraz większe. Głównie za sprawą Google, który opanowując rynek wyszukiwań (w Polsce ponad 90% udział w rynku) dostarcza coraz to nowe narzędzia monitorujące zachowania internautów. Nowe narzędzia Google umożliwiają obserwację zmian liczby wyszukiwań określonych słów kluczowych w czasie. Takie dane dla wielu mogą stanowić podstawę decyzji biznesowych – dla nas są przede wszystkim potwierdzeniem rosnącego zainteresowania marką FreecoNet.

Rozwój platformy FreecoNet idzie w parze z wzrostem pozycji strony FreecoNet w wynikach wyszukiwania Google. Dbałość o wysoką jakość strony internetowej, zaangażowanie firmy pozycjonującej, a także samoistny wzrost popularności FreecoNet’u w Internecie sprawił, że znajdujemy się już na czwartym miejscu w wynikach wyszukiwania polskiego Google na hasło „voip”. Wierzymy, że wkrótce będziemy jeszcze wyżej.

Od czasu, gdy powstała platforma FreecoNet, tj. od 2006 roku, można zaobserwować istotne zmiany w wynikach wyszukiwania Google, związanych z technologią VoIP. Widoczny gołym okiem jest wzrost pozycji stron konkretnych operatorów VoIP, kosztem serwisów informacyjnych, społecznościowych.
Ruchy te są zgodne ze zmianami zachowania użytkowników Internetu. Przyjrzyjmy się statystykom Google Insights, które ilustrują popularność różnych haseł w wyszukiwarce Google.

Rys. Zmiana popularności hasła „voip” w wyszukiwarce Google w Polsce (0-100%)

Popularność hasła „voip” w wyszukiwarce Google w Polsce wyraźnie zmalało w przeciągu ostatnich trzech lat. Ale przecież, jak wskazują badania realizowane w tym czasie, liczba użytkowników voip nieustannie rośnie. Wyjaśnieniem tego paradoksu może być fakt, że w tym samym czasie, rośnie popularność haseł związanych z konkretnymi rozwiązaniami voip’owymi. Ludzie mają coraz większą wiedzę na temat technologii VoIP. Coraz częściej interesują się wybranymi dostawcami usług, jak na przykład platformą FreecoNet, co potwierdzają poniższe statystyki.

Rys. Zmiana popularności hasła „freeconet” w wyszukiwarce Google w Polsce (0-100%)

Jak widzimy, popularność hasła „freeconet” uległa podwojeniu w analizowanym okresie. Jednakże to nie wszystko. W tym samym okresie wzrosła popularność haseł związanych z usługami, które są perełkami platformy FreecoNet, czyli Wirtualnym Fax’em, Call Center, czy usługami głosowymi IVR. Nasze usługi są odpowiedzią na konkretne oczekiwania klientów.


Zamknij [X]