Po zalogowaniu, wirtualny asystent WhatFix pomoże Tobie skonfigurować całe konto i każdą usługę krok po kroku. Sprawdź aplet „Poradnik FCN” z prawej strony panelu. |
Korzystanie z telefonii internetowej VoIP bez dostępu do internetu jest możliwe, kiedy skonfigurujesz swój numer FCN jak centralkę telefoniczną za pomocą naszej usługi „Wdzwoń się”. Dzięki niej, każdy uprawniony użytkownik (albo każdy, kto ma numer PIN), który na ten numer zadzwoni, zostanie poproszony przez automatycznego lektora o podanie docelowego numeru telefonicznego i wciśnięcie #. Z usługi „Wdzwoń się” można korzystać na dwa sposoby:
Korzystanie z usługi „Wdzwoń się” powinno być zawsze połączone z usługą „Autoryzuj”, która pozwoli nam określić kto i na jakich zasadach może korzystać z Twojego numeru.
Planujesz większe zakupy i nie chcesz zamawiać teraz? Chcesz wykorzystać kupon do wielu produktów?
Dodaj do koszyka
Wypełnij formularz, aby kupić szybko wybrany produkt