Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19 ozl
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
FCN

Wdzwoń się – instrukcja konfiguracji

Usługa Wdzwoń się pozwala na wdzwonienie się do FCN i wykonanie połączenia z dowolnego miejsca na świecie po stawkach FCN. Włączając usługę będziesz mógł wdzwonić sie na swoje konto z zewnątrz (np. z komórki) i wykonywać połączenia po stawkach, jakbyś dzwonił bezpośrednio ze swojego telefonu. Będziesz mógł dzwonić tanio (np. za granicę) praktycznie z dowolnego miejsca. Usługę Wdzwoń się najlepiej połączyć z usługą Autoryzuj. Dzięki autoryzacji będziesz mógł określić osoby, którym będzie wolno korzystać z usługi Wdzwoń się.

Konfiguracja usługi Wdzwoń się odbywa się w czterech krokach

1. Włącz usługę
2. Wprowadź ustawienia
3. Dodaj komunikat
4. Przypisz usłudze numer

1. Włącz usługę

Obraz przedstawiający stronę z listą usług w panelu FCN.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 2. Wprowadź ustawienia

Uruchom usługę W polu NAZWA wpisz nazwę, dzięki której będziesz rozróżniać swoje usługi (opcja ta jest szczególnie przydatna, gdy posiadasz więcej niż jedną usługę wdzwoń się). Następnie kliknij DODAJ, by zapisać wprowadzone dane.

Obraz przedstawiający stronę konfiguracji usługi Wdzwoń się w panelu FCN.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Wprowadź komunikat

Jeśli chcesz, ustawić zindywidualizowany komunikat zamiast standardowego: „Wybierz numer docelowy i naciśnij #.” przejdź do zakładki komunikat. Komunikat może zostać odtworzony na dwa sposoby poprzez syntezator mowy lub z pliku wcześniej wgranego na serwer.

Obraz przedstawiający zakładkę Komunikat dla usługi Wdzwoń się w panelu FCN. W górnej sekcji można dodać tekst, który zostanie odczytany przez Syntezator mowy, zaś w dolnej sekcji można wgrać lub nagrać własny plik dźwiękowy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Przypisz numer usłudze

W ostatnim kroku przypisz usłudze numer miejski, by stworzyć możliwość dodzwonienia się na nią. W tym celu kliknij na NUMERY i wybierz ten, który będzie traktowany jako Twój numer usługi Wdzwoń się. W kolumnie PRZYPISANY DO wybierz nazwę swojej usługi i ZAPISZ wprowadzone zmiany.

Obraz przedstawiający stronę Numery w zakładce Konfiguracja w panelu FCN. Dla wybranego numeru można przypisać usługę Wdzwoń się z listy rozwijanej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Usługa Wdzwoń się została prawidłowo skonfigurowana.

emoji-happyemoji-sadcrosscheckbulbcheckmark
MASZ PYTANIA?
INFOLINIA
22 10 10 100
DARMOWA
DOSTAWA
METODY PŁATNOŚCI
dostępne metody płatności to przelew bankowy i/lub Visa/MasterCard
Płatności DotPay

Zamawiasz teraz: {{fields.cart.product.title}}

Liczba sztuk:
Do zapłaty: {{ (fields.cart.product.price_netto * fields.cart.product.quantity - coupon_value_netto) | format_zl }} zł netto / {{ (fields.cart.product.price * fields.cart.product.quantity - coupon_value_brutto) | format_zl }} zł brutto
Uwzględniono zniżkę kuponu: {{ - coupon_value_netto | format_zl }} zł netto / {{ - coupon_value_brutto | format_zl }} zł brutto

Planujesz większe zakupy i nie chcesz zamawiać teraz? Chcesz wykorzystać kupon do wielu produktów?
Dodaj do koszyka

Wypełnij formularz, aby kupić szybko wybrany produkt

DANE DO FAKTURY I WYSYŁKI
wymagane jest podanie imienia
wymagane jest podanie nazwiska
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny numer NIP
pole wymaganeniepoprawny adres e-mail
pole wymaganeniepoprawny numer
pole wymagane
pole wymaganeniepoprawny kod pocztowy
pole wymagane
  Zastosuj kupon
{{coupon_error}}
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane
pole wymagane

{{ toggledmark(toggles.check2) }}
{{ toggledmark(toggles.check3) }}
{{ toggledmark(toggles.check_virtual) }}
proszę czekać... za chwilę nastąpi przekierowanie na stronę płatności
Prosimy poprawić błędy w formularzu


Zamknij [X]