W tym roku po raz drugi osoby związane z marketingiem spotkają się na Kongresie Dyrektorów Marketingu 2012, by razem dywagować o przyszłości tej dziedziny. Wspaniali goście, atmosfera i mnóstwo cennej wiedzy – to tylko niektóre z atrakcji, które czekają na uczestników.
Czemu my o tym piszemy?
Otóż dlatego, że w ubiegłym roku w konkursie na Dyrektora Marketingu Roku (organizowanym podczas pierwszej edycji Kongresu) zaszczytny tytuł trafił do „naszego Marketera” – Iwony Oleszczuk, o czym mieliście okazję już czytać. Docenione zostały wtedy wszelkie działania Działu Marketingu Aiton Caldwell, co było ogromnym wyróżnieniem dla całej naszej firmy! Była to także szansa dla nas do zaprezentowania się na ogólnopolskim rynku jako spółka, która pomimo tego, że nie jest wielką korporacją, ma naprawdę sporo do „powiedzenia” w zakresie marketingu.
Relację z tego wydarzenia możecie zobaczyć tutaj.
Czym właściwie jest Kongres Dyrektorów Marketingu?
Już teraz spotkanie to uważane jest za najważniejsze wydarzenie marketingu roku! Wyróżnia się m.in. obecnością ekspertów (zarówno krajowych, jak i zagranicznych), ciekawymi prelekcjami i wykładami, a także niesamowitym miejscem, jakim bez wątpienia jest Sopot. Udział w Kongresie pozwoli na wymianę doświadczeń, poznania cennych nowych znajomości, a także globalnych i lokalnych trendów w marketingu. To nie lada gratka dla wyznawców zasady: MARKETING IS EVERYTHING! Nas na pewno tam nie zabraknie!
Zachęcamy do zapoznania się z Programem Kongresu
oraz Prelegentami i Gośćmi Specjalnymi.
źródło: http://kongresdyrektorowmarketingu.pl/