Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Startuje nowy blog FCN!

17 października 2014 wystartował FCN – nowy, odświeżony brand, który zastąpił FreecoNet.

Jednocześnie uruchomiliśmy nową stronę internetową: www.fcn.pl. Ponieważ jednak nie chcemy komunikować się z Wami tylko poprzez panel użytkownika i stronę internetową, dziś przedstawiamy nową wersję bloga FCN. Naszym zdaniem blog jest miejscem, gdzie można mniej formalnie porozmawiać o tym co w kontekście telekomunikacji trapi przedsiębiorców, o tym co robimy oraz o tym co będziemy robić w najbliższym czasie.

Spodziewajcie się tu pomysłów i podpowiedzi, w jaki sposób wykorzystać nowoczesną telekomunikację do poprawy funkcjonowania Waszych firm, przyjaznych opisów działania usług FCN oraz niejednego case study.

Witamy wszystkich na FCN-owym blogu!

Przy okazji uruchomienia bloga, chcielibyśmy krótko podsumować zmiany jakie u nas zaszły. Uwierzcie – było ich trochę: historia FCN i FreecoNet.

Dlaczego właściwie FCN?

Od początku istnienia FreecoNet, tj. aż od roku 2006, rozwijaliśmy platformę w kierunku usługi typowo biznesowej. Oprócz tanich połączeń telefonicznych, FreecoNet rozbudowywany był o kolejne funkcjonalności biznesowe: wirtualny faks, wirtualną centralę itd.

Sama nazwa FreecoNet nie do końca jednak oddawała biznesowy charakter usługi. Coś nam tu nie pasowało i po wielu dyskusjach podjęliśmy decyzję o zmianie nazwy na prostszą, łatwiejszą do zapamiętania. Dlatego od 17 października jesteśmy po prostu FCN. Nasza nowa nazwa to w pewnym sensie podsumowanie etapu upraszczania oferty oraz rozwijania usługi w kierunku biznesu.

Dobra decyzja?

Pierwsze miesiące funkcjonowania nowego brandu potwierdzają słuszność naszej decyzji. W październiku i listopadzie niemal 40% spośród nowo zarejestrowanych klientów w usłudze FCN stanowiły firmy. W porównaniu do poprzednich miesięcy, odsetek ten wzrósł nawet o 10%. Mamy więc poczucie, że zmierzamy w dobrym kierunku.

FCN w liczbach: 2000 użytkowników miesięcznie, 154313 RGU, 35% udział w rynku, 11 mln minut rozmów

Nowa strona, nowy blog

Projektując nową stronę internetową za cel postawiliśmy sobie przede wszystkim jej użyteczność i jasność przekazu. Innym „must have” było przygotowanie serwisu w technologii RWD, tak żeby dostępna był również na urządzeniach mobilnych.

Mamy nadzieję, że korzystanie z nowej wersji strony jest dla was przyjemnym doświadczeniem.

Jeśli jest coś co moglibyśmy poprawić, koniecznie dajcie nam znać w komentarzach.


Zamknij [X]