17 października 2014 wystartował FCN – nowy, odświeżony brand, który zastąpił FreecoNet.
Jednocześnie uruchomiliśmy nową stronę internetową: www.fcn.pl. Ponieważ jednak nie chcemy komunikować się z Wami tylko poprzez panel użytkownika i stronę internetową, dziś przedstawiamy nową wersję bloga FCN. Naszym zdaniem blog jest miejscem, gdzie można mniej formalnie porozmawiać o tym co w kontekście telekomunikacji trapi przedsiębiorców, o tym co robimy oraz o tym co będziemy robić w najbliższym czasie.
Spodziewajcie się tu pomysłów i podpowiedzi, w jaki sposób wykorzystać nowoczesną telekomunikację do poprawy funkcjonowania Waszych firm, przyjaznych opisów działania usług FCN oraz niejednego case study.
Witamy wszystkich na FCN-owym blogu!
Przy okazji uruchomienia bloga, chcielibyśmy krótko podsumować zmiany jakie u nas zaszły. Uwierzcie – było ich trochę: historia FCN i FreecoNet.
Dlaczego właściwie FCN?
Od początku istnienia FreecoNet, tj. aż od roku 2006, rozwijaliśmy platformę w kierunku usługi typowo biznesowej. Oprócz tanich połączeń telefonicznych, FreecoNet rozbudowywany był o kolejne funkcjonalności biznesowe: wirtualny faks, wirtualną centralę itd.
Sama nazwa FreecoNet nie do końca jednak oddawała biznesowy charakter usługi. Coś nam tu nie pasowało i po wielu dyskusjach podjęliśmy decyzję o zmianie nazwy na prostszą, łatwiejszą do zapamiętania. Dlatego od 17 października jesteśmy po prostu FCN. Nasza nowa nazwa to w pewnym sensie podsumowanie etapu upraszczania oferty oraz rozwijania usługi w kierunku biznesu.
Dobra decyzja?
Pierwsze miesiące funkcjonowania nowego brandu potwierdzają słuszność naszej decyzji. W październiku i listopadzie niemal 40% spośród nowo zarejestrowanych klientów w usłudze FCN stanowiły firmy. W porównaniu do poprzednich miesięcy, odsetek ten wzrósł nawet o 10%. Mamy więc poczucie, że zmierzamy w dobrym kierunku.
Nowa strona, nowy blog
Projektując nową stronę internetową za cel postawiliśmy sobie przede wszystkim jej użyteczność i jasność przekazu. Innym „must have” było przygotowanie serwisu w technologii RWD, tak żeby dostępna był również na urządzeniach mobilnych.
Mamy nadzieję, że korzystanie z nowej wersji strony jest dla was przyjemnym doświadczeniem.
Jeśli jest coś co moglibyśmy poprawić, koniecznie dajcie nam znać w komentarzach.