Usługa przekierowania połączeń jest dostępna za darmo dla każdego użytkownika FCN.
Pozwala firmie podawać na stronie WWW tylko jeden numer telefonu, tzn. „oficjalny”, przez który dzwoniący Klienci są kierowani np. na numer komórkowy, który ma pozostać prywatny.
Należy pamiętać, że w wyniku przekierowania konto FCN będzie obciążane o koszt połęczenia na numer docelowy, zgodnie z naszym cennikiem.
Jest to najprostszy i darmowy (z wyjątkiem kosztu połączenia) sposób na bycie w zasięgu tego samego numeru telefonu – stacjonarnego FCN. Szczególnie przydatne w przypadku np. ekip pomocy technicznej, które często muszą pracować w terenie, a jednocześnie przyjmować zlecenia od Klientów.
Usługa jest dostępna za darmo. Należy jednak pamiętać, że przekierowanie na numer z sieci innej niż FCN (np. komórkowy) spowoduje obciążenie konta FCN zgodnie z naszą stawką na rozmowy z danym typem numeru.
Po rejestracji zyskasz też 30 dni na darmowe testy wszystkich usług.