FCN to platforma VoIP, na której samodzielnie możesz zbudować kompletny system telefonii stacjonarnej dla Twojej firmy. Każdy pracownik może stworzyć osobne konto użytkownika, przydzielić numer telefonu, skonfigurować telefon IP lub bramkę VoIP albo aplikację na komputer PC lub smartfon. Każdemu z nich możesz udostępnić osobny (ograniczony względem głównego) panel FCN, gdzie będzie mógł samodzielnie ustawiać sobie przekierowania albo sprawdzić pocztę głosową lub historię połączeń i kontakty.
Wszystko to możesz zrobić samodzielnie, po założeniu konta prepaid na naszej stronie.
Ile to może kosztować? 500? 1000? Tyle z pewnością można zapłacić, gdyby każdemu z pracowników ufundować abonament telefonii komórkowej. U nas koszt platformy dla całej firmy z usługami biurowymi czy recepcji można ograniczyć do mniej niż 50 zł. Jak bardzo? O tym przekonacie się zapoznając się z naszą infografiką, prezentującą rozbicie kosztu kont użytkowników, numerów telefonicznych i usług biurowych na poszczególne działy. Wszystkie one funkcjonują w ramach jednego, głównego firmowego konta FCN.
Otwórz tekstową wersję infografiki o platformie FCN na wiele stanowisk »
Przeczytaj szczegółowy poradnik konfiguracji konta na wiele osób
O tym, jaka jest struktura konta FCN przeczytacie w naszym artykule. Wyjaśniamy tam dokładnie kim jest administrator, kim użytkownik i jak można rozbudować samodzielnie swoje konto do obsługi wielu pracowników.
Przeczytaj artykuł o koncie FCN na wiele stanowisk »