W 2017 roku, nasza platforma obsługiwała ponad 4500 aktywnych faksów, które wysłały lub odebrały łącznie ponad 7 milionów dokumentów. Kto je wysyła i dlaczego w XXI wieku, dobie e-maila, mediów społecznościowych i komunikatorów internetowych, których jest obecnie chyba więcej niż wariantów gry „połącz razem trzy cukierki” – o tym pisaliśmy już w naszym artykule, który możecie przeczytać tutaj.
Ciekawych danych jest jednak więcej. Jak użytkownicy korzystają z FCN? Kilka ciekawych liczb pokazuje nasza mała infografika:
FCN to przede wszystkim platforma przeznaczona dla firm – mikro, małych i średnich. Tłumaczy to dużą liczbę wirtualnych faksów czy popularność infolinii, czy usług takich jak Warunek stosowanych w biurach.
Dla wielu jednak to platforma do rozmów zagranicznych. Nic dziwnego, w końcu do niektórych krajów można u nas dzwonić wielokrotnie taniej niż u popularnych operatorów telefonii komórkowej. W 2018 roku powinno to być jeszcze łatwiejsze dzięki naszej własnej aplikacji iOS/Android Telefon FCN (tutaj możecie się z nią zapoznać).
Mamy nadzieję, że w 2018 roku wydzwonionych minut, wysłanych faksów i aktywnych usług będzie jeszcze więcej!