Przejdź do menu nawigacji Przejdź do treści aktualnej strony
udogodnienia dla niedowidzących Rozmiar tekstu: Kontrast:  
Artboard 32 Artboard 5 Artboard 19

Call center

Dzięki tej usłudze, dzwoniący wie jak długo będzie czekać na rozmowę. Dlatego się nie rozłączy, a Twoja firma obsłuży więcej klientów.

Załóż konto i testuj wszystkie usługi 30 dni za darmo.

Przejdź do rejestracji »

Call_center

Dzięki usłudze kolejkowania połączeń Twoja firma nie będzie tracić połączeń przychodzących.

W sytuacji, gdy wszyscy pracownicy są zajęci – klient nie usłyszy sygnału, tylko powiadomienie systemowe:

„Jesteś trzeci w kolejce. Czas oczekiwania na rozmowę to dwie minuty.”

Ułatwi mu ono decyzję o tym, czy czekać – czy rozłączyć się. W efekcie – Twoja infolinia obsłuży więcej osób.

Dlaczego warto?

  • Dzwoniący poczeka dłużej, jeżeli będzie wiedzieć jak długo ma czekać na rozmowę;
  • Nie będziesz tracić ruchu przychodzącego i zyskiwać zdenerwowanych Klientów, którzy się do Ciebie nie dodzwonili.

Ile to kosztuje?

Miesięczny koszt usługi to:

  • 40,16 zł netto;
  • 49,40 zł brutto.

Tę usługę uruchomisz i skonfigurujesz samodzielnie po założeniu konta FCN.

Po rejestracji zyskasz też 30 dni na darmowe testy wszystkich usług.

Jak jeszcze bardziej usprawnić swoją infolinię?

Najlepiej z wykorzystaniem tych usług:

Czytaj naszego bloga, aby skuteczniej zarabiać przez telefon

Dajemy Wam porady i praktyczne przykłady zastosowania technologii VoIP


Zamknij [X]