Niektóre aplikacje mobilne do telefonii VoIP są tak dobre, że warto zastanowić się, czy w recepcji zamiast peceta nie sprawdzi się lepiej tablet ze stacją dokującą. Do tego są darmowe,…
Dlaczego warto mieć dobry numer telefoniczny? Odpowiedź jest banalnie prosta. Numer VIP srebrny i złoty jest znacznie lepiej widoczny, łatwiejszy do zapamiętania i efektowny. Na taki numer klienci dzwonią częściej…
Po co kupować dedykowany telefonii VoIP telefon IP, skoro wystarczy tańsza bramka, do której wepniemy naszego starego „analoga” jaki nam został po „stacjonarnym” (praktycznie każdy gdzieś taki ma)? Powodów jest…
Call center to usługa przeznaczona dla firm posiadających infolinię. Jej celem jest skracanie czasu oczekiwania klientów na rozmowę i pomoc w optymalnym wykorzystaniu czasu pracy konsultantów. W świadomości klienta pojawia…
Infolinia to system. Ma pomóc dzwoniącym uzyskać jak najszybciej pomoc, a pracownikom oszczędzić czas na zbędne rozmowy. Źle zaprojektowana sfrustruje Klientów, a pracownikom przysporzy dodatkowego bólu głowy. Teoretycznie, obsługa telefoniczna to…
Dlaczego warto mieć firmową infolinię? Sprawdźcie naszą najnowszą infografikę, aby otrzymać odpowiedź na to pytanie. Uprzedzamy pytania – warto nie tylko dlatego, że na naszej platformie VoIP można ją mieć…
Szampańskiej zabawy, mocnych postanowień na 2016 rok życzy wam cała drużyna FCN. Oby minuty rozmów i faxy w nadchodzącym roku płynęły przez naszą platformę tak szybko jak w odchodzącym. W…
Szanowni Państwo, z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku 2016, pragniemy Państwu życzyć zdrowia, szczęścia i sukcesów zawodowych. Zespół FCN…
Idą Święta, będzie się działo. Szczególnie interesujące czasy czekają tych, którzy sprzedają przez Internet. Wiadomo – prezent nie zawsze jest trafiony, w gorączce zakupowej przegapiliśmy, że chodziło nam o coś innego. Handel przed…