Bez mierzenia efektów reklamy wydatki na nią są bezcelowe. Musimy wiedzieć ilu klientów (lub telefonów od potencjalnych klientów) dała nam reklama z każdego źródła osobno. Ilu potencjalnych klientów zadzwoniło do nas dzięki reklamie w wyszukiwarkach,…
Jak ktoś prowadzi małą firmę, to wakacji (teoretycznie) nie ma, gdyż klienci (potencjalni i aktualni) ścigają go zawsze i wszędzie. O ile z pocztą elektroniczną można łatwo sobie poradzić, to telefony…
Niektóre aplikacje mobilne do telefonii VoIP są tak dobre, że warto zastanowić się, czy w recepcji zamiast peceta nie sprawdzi się lepiej tablet ze stacją dokującą. Do tego są darmowe,…
Dlaczego warto mieć dobry numer telefoniczny? Odpowiedź jest banalnie prosta. Numer VIP srebrny, złoty i platynowy jest znacznie lepiej widoczny, łatwiejszy do zapamiętania i efektowny. Na taki numer klienci dzwonią…
Po co kupować dedykowany telefonii VoIP telefon IP, skoro wystarczy tańsza bramka, do której wepniemy naszego starego „analoga” jaki nam został po „stacjonarnym” (praktycznie każdy gdzieś taki ma)? Powodów jest…
Call center to usługa przeznaczona dla firm posiadających infolinię. Jej celem jest skracanie czasu oczekiwania klientów na rozmowę i pomoc w optymalnym wykorzystaniu czasu pracy konsultantów. W świadomości klienta pojawia…
Szanowni Państwo, z okazji Świąt Wielkanocnych, pragniemy Państwu życzyć zdrowia, szczęścia i sukcesów zawodowych. Zespół FCN…
Infolinia to system. Ma pomóc dzwoniącym uzyskać jak najszybciej pomoc, a pracownikom oszczędzić czas na zbędne rozmowy. Źle zaprojektowana sfrustruje Klientów, a pracownikom przysporzy dodatkowego bólu głowy. Teoretycznie, obsługa telefoniczna to…
Dlaczego warto mieć firmową infolinię – a najlepiej dostępną dla klientów pod numerem specjalnym 801? Sprawdźcie naszą najnowszą infografikę, aby otrzymać odpowiedź na to pytanie. Uprzedzamy pytania – warto nie…
Szampańskiej zabawy, mocnych postanowień na 2016 rok życzy wam cała drużyna FCN. Oby minuty rozmów i faxy w nadchodzącym roku płynęły przez naszą platformę tak szybko jak w odchodzącym. W…